Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover Sport I

PeterGK95, 2 miesiące temu
Silnik 3.0 TDV6 255KM 188kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 156 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Range Rover Sport I 3.0 TDV6 255KM 188kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Super moment obrotowy, bezproblemowa eksploatacja.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Lampy, wentylatory, pierdoły
5,0
Całokształt
Świetne auto dla osób lubiących dużo podróżować. Daje komfort dużej, dającej poczucie jazdy czołgiem bulwarówki, potrafiącej jednak w weekend zjechać w trudny off road (po wcześniejszej zmianie felg z 20 na 18” ;) ) i poradzi sobie z rzeką, brodzeniem i skałkami. Czuć ciężar, w spalaniu, częstej wymianie hamulców, za to w połączeniu z komfortowym, pneumatycznym zawieszeniem, podwójnymi szybami, wersją HSE, jest bardzo przyjemny do przebywania w nim. Korci do zjechania asfaltu, nie sprawia zbyt wielu problemów o ile tylko dba się o niego i nie oszczędza na eksploatacji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Rozrząd zrobiony zgodnie z zaleceniami przy przebiegu 150tyś km, radzi sobie z nielekkim autem bez problemów. Bezproblemowy w obsłudze. Wyprzedzanie w mieście i na autostradzie porównywalne do osobówki z 3l dieslem.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ZF 8hp - super sprawa
4,0
Układ jezdny
Bardzo buja na wybojach, jednak układ kierowniczy o wiele bardziej precyzyjny niż w Jeepie Grand Cherokee 2019r.
5,0
Karoseria
Nie ma problemów z rdzą, lakier Santorini black po lekkim odświeżeniu wygląda solidnie
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo komfortowa, cofanie i parkowanie do przyzwyczajenia po tygodniu.
5,0
Ergonomia
Bardzo dużo miejsca, system mimo, że niezbyt nowoczesny to minimalistyczny i wystarczający.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W miarę szybko się chłodzi, natomiast nieco wolniej nagrzewa. Lato po 2 km klima chodzi na full, zimą pełne grzanie po 5-6 km.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Podwójne klejone szyby, przy 140 komfortowo. Powyżej 160 słychać mocne szumy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części nieco droższe niż w innych markach podobnej klasy, jednak jak dba się o regularne serwisy to auto nie sprawia problemów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kawał auta za bardzo rozsądne pieniądze. Tym bardziej auta które sprawia wrażenie bulwarówki a bez problemu przejdzie przez rzekę i wjedzie w wymagający teren. Zmiana felg z 20 na 18 z Geolandarem o profilu 60 mm pozwala na dużo zabawy w błocie i piachu. Silnik daje radę bez problemów
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wypalone ledy w lamie z tyłu, niedziałające światło stop w spojlerze, zepsuty zamek w tylnych drzwiach i zepsuty wentylator prawego splotu powietrza.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak, zawieszenie pneumatyczne kosztuje, natomiast zrobione porządnie raz, na długo daje spokój i komfort jazdy.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDV6 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Range Rover Sport I