Układ elektryczny
: awaria pompki chłodnicy oraz szyberdach. nie uciążliwe awarie
5,0
Całokształt
To pierwszy samochód który mnie zachwycił bezkompromisowa mocą i jakością. Przez dwa lata awarii ulegl tylko szyberdach za racji nieuzywania i podgrzewanie tylnej szyby bo woda sie dostala przez siatło stopu - z mojej winy. Poza tym dodatkowa pompka cyrkulacji płynu chłodzącego. Na gazie chodzi idelanie. Polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
od dołu od razu ciągnie. silnik pięknie brzmi i ma wysoką kulturę pracy. dobry dostęp do osprzętu. bezawaryjna jednostka i dobrze współpracuje z gazem.
4,0
Skrzynia biegów
mogłaby być szybsza ale w trybie sport radzi sobie dobrze
5,0
Układ jezdny
brak tylko mozliwosci obniżenia w trasie - jak to sie dzieje np w audi a8 d3. obinza sie powyzej jakiejs predkosci
5,0
Karoseria
Do dziś jest jednym z ładniejszych aut na rynku w swojej klasie.
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zdarzył sie wyciek z nagrzewsnicy po 15latach użytkowania...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jako 190cm facet nie narzekam.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 4.2 i V8 32V SC 390KM 287kW
[l/100km]