Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Range Rover Evoque I SUV 5d

jacusix, 6 lat temu
Silnik 2.2 eD4 150KM 110kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 120 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Range Rover Evoque I SUV 5d 2.2 eD4 150KM 110kW 2011-2015 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
W jaki sposób średnie spalanie wyszło im 6 litrów? Chyba wieźli go na lawecie z uruchomionym silnikiem. Średnie spalanie ok 9 litrów. Szkoda, że nie pomyślałem wcześniej, żeby kupić benzynę i zagazować. Wyszło by to drożej o jakieś 15 tys ale więcej mocy i większa frajda z jazdy. Gdyby nawet spalił to 16 litrów gazu to i tak odrobinę taniej a przy tym ekologiczniej. Z drugiej strony patrząc zanim ja przepalę tę różnicę kosztów zakupu auta to pewnie dawno już nie będę go miał. Jak dla mnie auto uniwersalne w każdym względzie. Ładnie wygląda, bogato wyposażone (choć zaraz wspomnę o jednym "debiliźmie"), wysokie zawieszenie, bardzo wygodne. W bagażniku lodówki nie przewieziemy ale jest ok. Jedna rzecz mnie zaskoczyła o której nawet nie pomyślałem podczas zakupu... Jaki debil który kupił to auto w 2012 r. za przypuszczam 150-200 tys. z ekranem jak tablet i drugim jak telefon pomiędzy zegarami nie wziął do tego nawigacji?? Jak to możliwe, ze tak jeb... drogie auto nadźgane elektroniką może nie mieć navi?? I jak producent może wypuszczać tak jeb... drogie auto z dużym ekranem bez nawigacji?? Jedziesz autem na dzień dzisiejszy za 100 tys zł z nawigacją na telefonie a na pasie obok Seicento z wbudowaną navi... Jak dla mnie czysty debilizm. Lałbym tych ludzi tępym narzędziem po ich tępych głowach. Na szczęście dla bardziej ogarniętych można dokupić Android 6.0.2 1024X600 Auto Car Multimedia Interface. W innym wypadku od razu bym je wystawił na sprzedaż.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak każdego bociana słychać klekotanie na zewnątrz. W środku prawie cisza. Zastanawiam się na czipem bo pomimo tego, że nie jest to auto sportowe trochę mi brakuje mocy.
4,0
Skrzynia biegów
Jak każdy manual. Do wygodnej jazdy jednak lepszy automat.
5,0
Układ jezdny
Jedzie, skręca, hamuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Przód w porządku. Z tyłu bez czujników czy kamery nie ma co cofać.
5,0
Ergonomia
Wygodny. Nic nie szumi przy prędkościach autostradowych.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę chłodzi, w lato grzeje... jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo.
5,0
Wyciszenie
Tak cichy, że jak puścisz bąka to każdy usłyszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przód tarcze + klocki ok 500 zł więc tragedii nie ma.
4,0
Stosunek jakość/cena
Przyrównując do Suzuki Grand Vitary 2 z 2005 r. to tylko tyle, że tu fotel nie trzeszczy i wszystko ładniej wygląda. Spodziewałem się większego szału za tak wysoką cenę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic mi nie wyskoczyło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.2 eD4 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Land Rover Range Rover Evoque I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Land Rover Range Rover Evoque I SUV 5d