Inne
: Auto jest kompromisowe ale na wysokim db poziomie. Dobre w terenie, dobre w trasę i dobre w mieście a dodatkowo czuć prestiż LR. Takie połączenie jest naprawdę rzadkie.
4,0
Całokształt
Bardzo fajne auto, zastanawiam się czy kupić znowu Freelandera czy innego LR, na pewno godne polecenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo fajny diesel, dość cichy i żwawy a ma co ciągnąć.
4,0
Skrzynia biegów
Dla każdego coś miłego - 3 ustawienia automatu: normal, sport i manual (tiptronik)
4,0
Układ jezdny
Brak powodów do narzekania.
Komfort
4,0
Widoczność
Wystarczająca
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima sprawna, ogrzewanie z Webasto - super.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca pod dostatkiem - oczywiście zakładając prawidłową pozycję za kierownicą. Pokonałem tym autem prawie ciurkiem 1800 km, po dojechaniu na miejsce żadnych dolegliwości czy przemęczenia, porównując do Opla Vectry ... trudno nawet porównać. LR o kilka klas wyżej.
3,0
Wyciszenie
Przeciętne, szczególnie przy wyższych prędkościach. Opony AT
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tragedia, ale trzeba pamiętać, że auto ma stały napęd na obie osie i waży 2 tony.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak na ten segment wysoka ale niech któreś auto z segmentu spróbuje się zmierzyć z LR F2.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kilka drobnych usterek, niestety pod tym względem duży minus.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek. Użytkuję 6 m-cy, przejechane 15 tys km, przebieg 130 tys km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TD4 160KM 118kW
[l/100km]