Przeniesienie napędu
: Bardzo dobry system do jazdy w różnych warunkach drogowych.
3,0
Całokształt
Generalnie dość ciekawe autko jak się patrzy na nie z boku. Przy bliższym poznaniu wychodzi angielska niechlujność, brak wyposażenia co w odniesieniu do ceny nie powinno mieć miejsca (140 tys w 2010 roku). Ma wady, a największa z nich to pakowność i wysokie koszty utrzymania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jest ok, trochę głośno, ale to w końcu diesel.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę haczy wsteczny.
5,0
Układ jezdny
Terrain response jest super.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok, tylna szyba trochę mała, ale da się z tym żyć.
2,0
Ergonomia
Mam środkową wersję wyposażenia i jest fatalnie. Brak podłokietników, brak uchwytów na napoje, fatalne radio z instalacją angielską ... kłopot z zainstalowaniem innej stacji ... bagażnik mikroskopijny ...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima + szyberdach dają radę. Przy otwartym dachu jest głośno w środku.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto napompowane z zewnątrz. W środku średnio i z przodu i z tyłu. Maks dla rodziny 2+2, ale bez boksu na dachu na wakacje nie pojedziesz!!!
4,0
Wyciszenie
Jest ok, ale nie ma się co oszukiwać - to jest suv, ma swoje gabaryty i musi być głośny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo pali, wszystko do niego jest drogie. Serwis tnie jak może z każdej strony.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi do tego co oferuje, stanowczo za drogi.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Sprzęgło padło, boki tapicerki się wycierają, kokpit podatny na zarysowania.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Usterka sprzęgła.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TD4 160KM 118kW
[l/100km]