Inne
: Troszke zabkuje tylne opony (60 tys km), opony sa wielosezonowe. Ale podobno ten typ samochodu tak ma.
5,0
Całokształt
Jeśli szukasz czegoś więcej niż SUV ale nie potrzebujesz auta terenowego to tylko Freelander.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, dobrze wyciszony jak na diesla.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi dobrze zestrojone, może ciut krótka jedynka.
5,0
Układ jezdny
Po prostu Land Rover - nie zauważasz przejazdów kolejowych :-))- ale nie jest to limuzyna od Citroena w której płyniesz.
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko, przejrzyście - duże okna, duże lusterka wsteczne.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czekam na pierwsza zime - ale poki co jest bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik mógłby być ciut większy. Jeśli weźmiesz wersje z zestawem naprawczym zamiast pełnowymiarowego koła zapasowego to będzie wystarczająco duży.
5,0
Wyciszenie
Da się rozmawiać :-)))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja mojego 3-latka, 55 tys. km, swieżo po przeglądzie w ASO (po wymianie wszystkich tarcz i klocków) \"wyrwałem\" za 70,000 więc jestem zadowolony :-))).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto ma 3 lata i 60 tys przebiegu, jest po 3-ch przeglądach w ASO. Po 55 tys. km wymieniono tarcze i klocki z przodu i z tył.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TD4 160KM 118kW
[l/100km]