Zawieszenie
: na autostradzie - wiadomo, że dobrze. na lokalnych dziurawych drogach - nadal komfortowo.
5,0
Całokształt
śmieję się, że jakby ktoś mnie zeskanował pod względem oczekiwań wobec samochodu - to wyszedłby Freelander II
Wrażenia
5,0
Silnik
wbrew pozorom to jest zrywne auto i potrafi uciec, ale też jak trzeba to bez problemu miele nawet podmokły żwir... a do tego mruczy, jak kocur - cicho, ale zdecydowanie
5,0
Skrzynia biegów
manual - wszystko gra. może następnym razem automat? :)
5,0
Układ jezdny
precyzja i pewność, co udowodnionione zostało przy gwałtownych unikach przed rozmawiającymi przez komórkę kierowcami i kierownicami.
Komfort
5,0
Widoczność
jak z latarni morskiej :)
5,0
Ergonomia
od pierwszej chwili za kierownicą - bez instrukcji i przewodnika - wszystko jest oczywiste i na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
błyskawicznie zbiera rzadko pojawiającą się parę. a w dodatku te podgrzewane siedzenia...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak to Land Roverze - przód przepastny, tył siedzi wyżej, miejsca ma dosyć i jeszcze szykana w postaci wielkich okien nad głową.
5,0
Wyciszenie
na zimówkach przy 180 km/h - nadal można słuchać muzyki bez bólu i rozmawiać z pasażerami z tyłu bez podnoszenia głosu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
takiego samochodu nie kupuje się z powodów ekonomicznych. nawiasem mówiąc - sprawdziłem ceny - od maja 2008 do stycznia 2009 (z powodu kursów) auto zdrożało o 50 tysiecy złotych. a ja miałem jeszcze rabat 15%, czyli wyszedłem na tym bardzo ekonomiczne.
4,0
Stosunek jakość/cena
wersja HSE plus dodatki (nawigacja, okna dachowe etc.) - to musi kosztować. samochód jest drogi, ale wart każdej złotówki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 TD4 160KM 118kW
[l/100km]