Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Standard

k-ocur, 14 lat temu
Silnik 2.0 TD4 112KM 82kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
2,85
33% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Oprócz wyglądu chyba nic.No może tylko właściwości jezdne i uklad zawieszenia.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : zrywające się linki podnośników szyb i tylnej klapy
Silnik : koło dwumasowe
Przeniesienie napędu : beznadziejne sprzęgło wiskotyczne
2,0
Całokształt
Ładne auto do postawienia pod domem.Po zakupy?-ryzyko że się je przyniesie w rękach.W trasę?-dla odważnych i bogatych.Ja na szczęście się go pozbyłem ,choć nie było łatwo.Niech się inni martwią.
Wrażenia
3,0
Silnik
bardzo głośny niezbyt żwawy
3,0
Skrzynia biegów
ciężko wchodzi jedynka i wsteczny
4,0
Układ jezdny
bardzo mały promien skretu,reszta ok.
Komfort
3,0
Widoczność
na światłach z nosem w szybie ,do tyłu światło stop skutecznie przesłania 1/3 widoczności
4,0
Ergonomia
tu jest wszystko na miejscu i pod ręką
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima daje radę ale zimą to jest koszmar.Przy mrozie -5 za nic nie można nagrzać wnętrza do odpowiedniej temperatury.Tylne szyby ciągle zaparowane.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie najgorzej ,rownież z tyłu jednak kosztem niewielkiego bagażnika.Jednak schowki a właściwie ich brak to pomyłka.
3,0
Wyciszenie
powyżej 100km/h zapomnijcie o słuchaniu radia .Warkot spod maski jak i szum z zewnątrz daje się we znaki
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeśli chodzi o spalanie nie jest najgorzej.W trasie udało mi się zejść do 6l przy prędkości do 110km/h.Ceny napraw to inna bajka.A UWIRZCIE mi były częste ikosztowne.Dwumas ok.2700pln+wymiana 500 oczywiście nie w ASO.Lista napraw była o wiele dłóższa.Szło w dziesiątki tysięcy!!!
3,0
Stosunek jakość/cena
Ceny części zamiennych kolosalne.Jednak coraz więcej jest zamienników i używanych części z UK.Obecnie cena zakupu auta z początków jego produkcji nie jest może wygórowana ale trzeba się liczyć z tym że będą to pieniądze wyrzucone w błoto.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
szyber,linki podnośników szyb i tylnej klapy,sterowanie radiem w kierownicy,zmieniarka cd ,wyswietlacz radia,wycieraczka tył,światło stop.Wszystko to padło .Porażka.O ciągle przepalających się bezpiecznikach nie wspomnę. A-ha.Gdy się zerwie linka szyby tylnej klapy nie ma możliwości otworzenia bagażnika.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik od BMW(będziesz miał ...)Kolo dwumasowe,kompletne sprzęgło.pompka sprzęgła,chłodnica klimy,

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD4 112KM 82kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
59,00 zł
14,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Freelander I Standard