Po roku czasu jazdy tym autem. Jestem bardzo mile zaskoczony. Zgrabny, mocny, niezawodny samochodzik, doskonale daje sobie radę na śniegu i lekkim terenie. Jednostka napędowa TD4 jest najlepszym wyborem w klasie tych samochodów. Nie polecam innych diesli. Różnica jest przeogromna.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik TD4 130 konny serii BMW common rail - najlepsza jednostka napędowa w tych samochodach. Bardzo elastyczny można z 3 ruszać. Różnica między zwykłym dieslem a td4 jest ogromna od razu słychać który to który.
5,0
Skrzynia biegów
Bez awaryjna.
4,0
Układ jezdny
Mocne i trwałe zawieszenie, doskonale sprawdza się w polskich warunkach, solidne mc persony.
Komfort
4,0
Widoczność
dobra nie ma się czego czepić.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie jest tak źle co nie którzy tu przesadzają. Trzeba wymieniać filtry kabinowe i nic się nie dzieje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca. Z tyłu troszkę mniej z tego względu że pasażerowie siedzą wyżej. Ale 5 osób spokojnie jedzie.
5,0
Wyciszenie
I znowu wspomnę o TD4 nie słychać klekotu diesla. Konstrukcja wtrysków ( piezoelektrycznych ) eliminuje charakterystyczny dzwięk. Po prostu chodzi jak benzyniak.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po mieście 7-8l / 100km jest bardzo dobrym wynikiem ( TD4 ) W samochodzie tym wzrasta spalanie powyżej 120km/h
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awaryjne jak każdy inny samochód. Też nie trzeba przesadzać. Mi się urwała linka od el.szyby musiałem dokupić koszt 100zł. Wszystkie trudno dostępne części są w internecie.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD4 112KM 82kW
[l/100km]