Układ hamulcowy
: słade hamulce, słaby ręczny, słaby abs
2,0
Całokształt
Nie kupujcie tego auta, zapłacicie za nie nie 20000, a 40000!
Wrażenia
3,0
Silnik
Sam silnik ani dobry, ani zły, w każdym razie zdecydowanie za słaby na masę samochodu. Rozpędza się z bólem do 160.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem miałem problemy z wstecznym, pozatym dość płynnie i bez usterek. Poza silnikiem jest to chyba jedyna rzecz, która nie zepsuła się w tym aucie...
1,0
Układ jezdny
Zawieszenie zbyt niskie i zbyt miękkie, nie daje sobie rady nawet na leśnej drodze. Wygodne na asfalcie, jednak w terenie sypie się. Np. dwa razy pękła mi rama, raz poszedł amortyzator. W terenie jeździłem okazyjnie i w ogóle nie katowałem samochodu.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok, z tyłu przeszkadza zagłówek.
4,0
Ergonomia
Ok
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą szczękają zęby, nagrzewa się po 15 - 20 minutach, ale przy wysokich obrotach, tragedia.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu dla wysokiej osoby dach schodzi bardzo nisko - wzrost 1,90 m do zdecydowanie za dużo. Jest sporo miejsca na nogi, jedzie się wygodnie.
3,0
Wyciszenie
Do 120 ok, potem wyje.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny napraw astronomiczne, dużo drożej niż u niemców i japońców. Sypie się wszystko, ten samochód kosztował mnie drugie tyle ile na niego wydałem. Szacunkowy koszt napraw przez rok to około 15 000 zł. Jedynym plusem jest niskie zużycie paliwa do 8 l.
1,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo drogie, ani w teren, ani na ulicę, nie mogłem się go pozbyć przez 3 miesiące
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bardzo słaba karoseria, brak porządnej belki wzmacniającej, ma tylko 2 gwiazdki euro ncap.
Drobiazgów było tyle, że już nie pamiętam co się psuło. Na szczęście pozbyłem się tego ścierwa 2 miesiące temu.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina, wtrysk, chłodniczka od wspomagania, amortyzatory, rama, jakieś problemy z elektryką.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Di 98KM 72kW
[l/100km]