Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Standard

bykownia@op.pl, 18 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 0 tys. km
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
3,38
21% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
auto prezentuje sie swietnie mimo swoich lat nadal jego sylwetka nie jest przestarzala jak w przypadku innych aut.jest bezpieczny polecam rodzinom z dziecmi ale nie za duzymi.warte swojej ceny mimo uzytych do wykonczenia tandetnych tanich plastikow brak podpurki na lokiec.kierownica swietnie lezy w dloni.obsluga przyciskow troche denerwuje bo sa za daleko po co oni sie pchali do tej srodkowej konsoli jak drzwi zoslay puste a jest tam naprawde duzo miejsca do zalozenia wszelkiego rodzaju przyciskow.
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik moze byc ale jest stosunkowo za maly jak do takiej budy.
2,0
Skrzynia biegów
no tu jest beznadzieja po co oni ustawili ja na krotkie przelozenia przeciez to auto jest do spokojnej jazdy.pierwsze 3 biegi trzeba szybko zmieniac a pozniej brakuje mocy zeby zapiac nastepne zenua
4,0
Układ jezdny
no tu to duzy plus szeroko i dlugo na tak nie wielki rozmiar auta jest lux daj wieksze kola i opny a nie poczujesz ze wlasnie przejachales przez garba na drodze
Komfort
3,0
Widoczność
ogolnie nie jest zle #ale# musi znowu byc poniewaz na tylnej kanapie po wysunieciu zaglowkow nie widac zupelnie nic a przeciez jest tam kawal szyby.przednie slupki sa za szerokie i trzeba sie dobrze namachac glowa bo nie jestes do konca pewny czy aby napewno tam nikogo nie ma.da sie to zauwazyc dokladnie jak dojezdzasz do ronda.dobrze ze chodz lusterka sa jak w tirze to duzy plus
3,0
Ergonomia
co tu pisac tak sobie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
za malo wylotow jak na taka bude.natomiast z przodu jest ok.tylko ze przy najszybciej ustawionym nawiewie jest bardzo glosno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni tu nie brakuje kierowca ma spory zasob regulacji jak i pasazer kazdy nawet bardzo duzy znajdzie dla siebie dobre miejsce oprocz tylu bo jak juz wspomnialem na temat widocznosci do tylu takze lepiej tam nie sadzac wysokich osob.
4,0
Wyciszenie
jak na tyle plastikowych tandetnych wykonczen jest calkiem cicho ale nie za szybko bo wtedy zeby sie nie denerwowac lepiej podglosic radio.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest to dosyc duze i ciezkie auto mozna by sie spodziewac duzego spalania i to dobra niespodzianka bo niewiele 10 11 l.miasto i 8 trasa to bardzo dobry wynik przy pelnym nawet zaladunku czyli komplet ludzi bagaznik dodajcie sobie po litrze w miescie i na trasie.
3,0
Stosunek jakość/cena
stosunek jakosci do ceny za te pieniadze wiedzcie panstwo ze jest to mniejszy brat najlepszej na swiecie terenowki.warto kupic sobie takie auto nie zawiedzie cie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ogolnie jest dobrze wiadomo co trzeba tzw.kosmetyka to co zawsze trzeba robic.nie mam zastrzezen
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do powaznych usterek mozna dodac zeby nie dawac swoim dzieciom co dopiero zrobily prawo jazdy bo silnik moment rozwali to autko jest naprawde do spokojnej jazdy najwiekszy problem jest bdy mechanizm opuszczania i podnoszenia szyby sie zepsuje a szczegolnie w klapie bagaznika chodzi tu o linki strasznie szybko pekaja a jak sie juz zepsuje to nie ma ogrzewania tylnej szyby wycieraczki opada caly czas szyba oczywiscie mozna wlozyc kawalek tzw.kija zeby sie nie opuszczala ale nie otworzysz wtedy bagaznika.linki samej nie wymienisz trzeba kupic caly mechanizm a to duzy wydatek.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Freelander I Standard