Zawieszenie
: Nieźle, można pomykać po bezdrożach.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Teragedia!
2,0
Całokształt
Polecam jedynie tym którzy mają dobrze wyposażony warsztat i dużo wolnego czasu ;-)
Wrażenia
2,0
Silnik
1.8 dupy nie urywa jak na taką dużą gablotę, trzeba czasu zanim się rozbuja.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jak skrzynia, daleko jej do precyzji japończyków, a rzężący wsteczny to norma.
2,0
Układ jezdny
Stały napęd 4x4 ma swoje zalety i wady. Promień skrętu jak starym Autosanem. Wlecze tylne koła przy ciasnych zakrętach co jest mocno denerwujące na twardym podłożu jak asfalt czy inny polbruk
4,0
Karoseria
Chyba największa zaleta... 20 lat i zero rdzy (widocznej).
Komfort
4,0
Widoczność
Całkiem nieźle do przodu, przy skrętach w lewo trochę przeszkadza słupek boczny ale wysoko się siedzi. Gorzej do tyłu ale to norma przy wyższych furach.
1,0
Ergonomia
Można jednym słowem? Kufa!!! To trzeba być brytyjskim inżynierem żeby wymyślić niektóre rozwiązania ;-)
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacji nie ma a ogrzewanie działa po godzinie jazdy ;-)
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kiepsko dla osób wysokich ze względu na wysoko osadzone fotele.
1,0
Wyciszenie
Co takiego? ;-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ehhh...
1,0
Stosunek jakość/cena
Jest tylko cena, jakości nie ma to i stosunku być nie może.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas mnóstwo pierdołów, a to migające poduchy, a to abs, a to tylne drzwi.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przekładnia kątowa przenosząca napęd na wał - bolesne
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 120KM 88kW
[l/100km]