Przeniesienie napędu
: Zimą w zakręcie czuje się, kiedy włączają się tylne koła i samochód wychodzi z poślizgu.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: wał napędowy
Silnik
: uszczelka pod głowicą
Inne
: linki szyb elektrycznych
4,0
Całokształt
Ogólnie z samochodu jestem zadowolona. Czuję się w nim bezpiecznie. Jazda nim zimą na śniegu to rewelacja w porównaniu z samochodami bez napędu. Nie ma miejsca, w które nie wjedzie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik mało elastyczny, nie można pozwolić sobie na brak redukcji, dusi się w innym wypadku.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami jest problem z włożeniem biegu wstecznego.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
W samochodzie siedzi się wysoko, widoczność jest bardzo dobra. Widoczność do tyłu jest nieco ograniczona przez środkowy tylny zagłówek.
4,0
Ergonomia
Ergonomia wnętrza - zastrzeżenie jedynie do dźwigni otwierającej przednią maskę, po lewej stronie, daleko od kierowcy.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wystarczająco dobre, klimatyzacja nie zawsze daje radę.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pozycja kierowcy i pasażerów - wygodna, jeśli ktoś nie lubi siadywać na podłodze;-), bo takiemu kierowcy wysokie siedzenia w landroverze nie przypadną do gustu.
3,0
Wyciszenie
Samochód jest dość głośny, zwłaszcza powyżej 120 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na gazie nie ma dużej różnicy pomiędzy spalaniem w mieście i trasie. W trasie potrafi spalić 10 l, w mieście do 12. Najczęściej ok 11l w trasie mieszanej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę to rewelacyjne auto, którym nawet w zimie i w trudnych warunkach można dojechać właściwie wszędzie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 120KM 88kW
[l/100km]