Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Standard

JanKazimierz, 12 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 157 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Przejazd przez głębokie grzęskie błoto. Jeepy cherokee i grand cherokke przejezdzaly z problemami a mi poszło w miarę gładko
5,0
Całokształt
Samochód oceniam na 4+. Mógłby mieć rozłaczany napęd i mniej palić
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik chodzi pięknie, trochę słaby moment u dołu ale już przy 3ty zaczyna się szatan. 120 koni wystarcza do żwawej jazdy po mieście jak i w trasie. Do setki ma okolo 11s (sprawdzane) co jest niezłym osiągnieciem jak na taki samochód
5,0
Skrzynia biegów
1i2 mogły by być dłuższe. Ale są to biegi terenowe z drugiej strony. W blocie wrzucasz 2 i jedziesz jak automatem, nie martwisz się że Ci zgasnie czy zabraknie mu mocy. 3 i 4 już sa bardzo długie - 3 do 120kmh 4 do prawie 170. Na 5 udało się dobić do prawie 200 (wg gps 196)
3,0
Układ jezdny
Trochę traci na tym że napęd jest spięty dośc sztywno. Czuć hamowanie przy pełnym skręcie lecz to jest normalne. Wynika to ze stałego napędu i dosc sztywnego mechanizmu różnicowego. Za to sztywność w błocie sniegu czy piachu króluje. Zadna rav4 czy inne vitary nie dadzą rady wjechac tam gdzie freel
Komfort
5,0
Widoczność
Lusterka duże - bardzo dobrze, z przoodu widocznosc super. Z tyłu koło zapasowe nie przeszkadza jak w niektórrych terenówkach/suvach. Jest idealnie
3,0
Ergonomia
Przyciski do szyb mogłyby być umieszczone na drzwiach zamiast na desce. Ale nie narzekam, jak kto woli. Kwestia gustu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa super, nawiewy dość wydajne
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Raj dla wysokich kierowców, natomiast za wysokim kierowcą wyższy pasażer będzie miał troche ciasno
4,0
Wyciszenie
Przy 160 dość głosno wieje lecz takich prędkosci nie potrzeba osiągać na codzień
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w mieście pali okolo 11 (cięzka noga) w trasie okolo 8.5 (również nie zaluje gazu)
4,0
Stosunek jakość/cena
Idealne połaczenie suva i terenówki. Samochód uniwersalny - dla każdego
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam go już dośc długo, samochodu zbytnio nie oszczędzam. gdzie chce to wjeżdzam i jakoś nie zdarzyła mi się awaria czy powrót na lawecie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
84,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Freelander I Standard