Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Standard

Piotrek, 13 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
2,62
38% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : Wszystko co mówią o napędach w tym modelu to prawda
Zawieszenie
3,0
Całokształt
Nie polecam nikomu tego modelu, chociaż na forach pojawiły się ostatnio opinie zachwalające ten model nie wierzcie im!
Wrażenia
3,0
Silnik
Powyżej 120 km/h w samochodzie nie da się wysiedzieć, mogę porównać tylko do sprintera \'95, którego obecnie posiadam. Bardzo kiepska dynamika jak na 120 KM. Zepsuł się napinacz paska klinowego - 500 zł.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia OK, poluzowało się sprzęgło i wsteczny \"charczał\".
1,0
Układ jezdny
Przy 70 000 km pojawiły się stuki w tylnym zawieszeniu, dwa razy w ciągu roku wymieniane łączniki stabilizatorów. Przeniesienie napędu na tylną oś porażka - przez zatarte sprzęgło wiskotyczne poszedł reduktor - koszt 5000 zł + nieudolna próba naprawy i wymiana przez mechanika 2500 zł. Sprzęgło koszt ok 2500 zł.
Komfort
3,0
Widoczność
Dobra widoczność, podgrzewane lusterka - świetna sprawa o każdej porze roku! Jazda trochę jak w dostawczym, przez lusterko w środku właściwie nic nie widać.
3,0
Ergonomia
Do wszystkiego daleko (do wszystkich przycisków, dźwigni, wygodnie się siedzi tylko jak nie trzeba nic robić).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dużo wilgoci w samochodzie, klima w prawdzie okej, ale szyby zawsze parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, wygodnie.
2,0
Wyciszenie
Jak na ciężarowy to było by okej, jednak jak na osobówkę to standard jak w syrence albo gorzej.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ok 11 l gazu/100km w cyklu mieszanym, ceny części i napraw wysokie - głównie ze względu, że mało kto zna się na tym modelu.
2,0
Stosunek jakość/cena
jak na awaryjność modelu cena powinna być o połowę niższa
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Naprawy przeważnie poważne i drogie, średnio raz na miesiąc przez tydzień na warsztacie.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
84,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Freelander I Standard