Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Standard

jaras57i, 14 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 120KM 88kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 168 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW 1998-2001 - Oceń swoje auto
2,38
44% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Kupiłem ten samochód ze względu na markę Land Rover. Przed kupnem sprawdziłem go w autoryzowanym warsztacie.Zweryfikowano autentyczność przebiegu. Na początku byłem bardzo zadowolony ten model daje sobie radę w lekkim terenie bardzo dobry na śnieg.Na szutrach bardzo dobrze leśne dukty nie stanowią dla niego problemu. Ja dużo jeżdżę w górach latem i zimą. Choć mieszkam w Warszawie.Zimą wspaniale prowadzi się no ośnieżonych drogach zero uślizgów-Tam gdzie większość samochodów z napędem na jedną oś jedzie 40km\\h Freelanderem można pomykać 60 i więcej. Ale tu kończą się pochwały. Jakość i trwałość tego wozu po niżej krytyki. Radzę nie kupować ten wóz może doprowadzić do obłędu jak zacznie się psuć to leci wszystko. Mnie przez dwa lata pociągnął 14000 zł. Sprzedałem go za grosze ale jestem szczęśliwy że już nie jestem jego posiadaczem.Części bardzo drogie naprawy też a psuje w nim się wszystko. Angole powinni dopłacać tym którzy zdecydowali się te G...O kupić. Nie dziwię się już teraz że markę LR sprzedali hindusom.
Wrażenia
1,0
Silnik
Te silniki po przebiegu ok 15000 km wydmuchują uszczelkę pod głowicą.Jeśli traficie na dobry warsztat to naprawa wyniesie ok 2000 zł jeżeli nie mają doświadczenia w tego typu silnikach to nieumiejętnie rozkręcą górę zdziwią się iż poluzowały się tuleje i koszt wzrasta do 4000 zł
2,0
Skrzynia biegów
źle zapina się wsteczny
2,0
Układ jezdny
Byłoby 5 gdyby nie to, że wybijają się sworznie z przodu i tyłu co ok 10000 km Gdy w samochodzie zaczyna szumieć to oznaka, iż prawdopodobnie pada sprzęgło wiskotyczne na wale to wydatek 2000 zł inna rada to odpiąć wał bo jazda z takim sprzęgłem grozi uszkodzeniem skrzyni kątowej i tylnego dyfra
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
To kwestia przyzwyczajenia i osobistych upodobań ale umieszczenie wszystkich przycisków na konsoli środkowej to przesada.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
W tym samochodzie zawsze coś szumi
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12l na 100km
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeśli przyzwyczaisz się do włączania się bez powodu i twojej woli tylnej wycieraczki lub otwierania się tylnej klapy-to może zaakceptujesz ten wóz
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trageeeeedia

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
84,00 zł
7,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Freelander I Standard