silnik elastyczny dobra kultura pracy przejechałem
12 tys. km łącznie miasto,teren,cykl poza miejski,maksymalną prędkość jaką jechałem to 160 km/h odcinek 30 km non stop następnie teren piach plus strome podjazdy drugi bieg około15 km , silnik utrzymywał stałą temperaturę na razie wszystko ok też z olejem.
4,0
Skrzynia biegów
solidna dobrze dobrane przełożenia do każdego cyklu jazdy .
4,0
Układ jezdny
posłuszny i przyjazny dla kierującego ale mało odporny dla tyrana za kierownicą .
Komfort
5,0
Widoczność
można dokładnie ocenić przeszkodę szczególnie podczas jazdy w terenie na boki w tył oraz przód .
4,0
Ergonomia
dla mnie dobra
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiew na przednią szybę słaby dotkliwie odczuwalny zimową porą ale nawiew na kierowcę dobry.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam189cm wzrostu 90 kg wagi i wygodnie podróżuję nie odczuwam ciasnoty wszystkich kierunkach podczas jazdy.
5,0
Wyciszenie
sympatyczne dla ucha mruczenie w terenie oraz podczas szybkiej jazdy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
co dobre musi kosztować np;naprawy układu napędowego,zużycie paliwa to w 30%zależy od stylu i warunków jazdy .
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie ujawniły się .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana układu napędowego,łożyska,podpory wału napędowego,
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 117KM 86kW
[l/100km]