Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Standard

Kainita, 15 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 117KM 86kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 115 tys. km
Land Rover Freelander I Standard 1.8 i 16V 117KM 86kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
2,77
35% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Jeden z najtanszych samochodow w tej klasie, idzie za tym jakosc wykonania i koszt napraw, zwlaszcza wymiana reduktora. W serwisie Land Rovera na moje pytanie, "jakie sa slabe strony tego samochodu" uslyszalem w odpowiedzi "W zasadzie tylko jedna rzecz ...sam samochod" Mialem go rok, po roku chetnie go zmienie na lepsza marke.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik cichy, jednak nie jest to sportowy samochod choc ma zaciecie
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
dosc miekki, kola fabryczne (rozmiar) fatalne, polecam zmiane na 16-17"
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
slaby nawiew
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodny wnetrze, dobra pozycja kierowcy
3,0
Wyciszenie
silik pracuje dosc cicho
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwa jak na gabaryty zadowalajace, ceny napraw - wysokie
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troche jak polski junak, zdarzaja sie wycieki, czesta wymiana drazkow stabilizacyjnych
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powyzej 100 000 km nalezy wymienic wisko, inaczej musimu liczyc sie z wymiana reduktora a to juz koszt calosci ok 7000 zł, reduktor to slaby punkt tego samochodu
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Freelander I Standard