Inne
: Nie wiem czy mnie zaskoczyło, ale miałem na prawdę piękny egzemplarz - skórzana biała kieownica, wnętrze również jasne, kolor lazurowy. Również z zewnątrz auto prezentowało się świetnie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
: Uperdliwe ustrki elektryki - układ chłodzenia, światla
Karoseria
: Rdza w miejscu zamontowania tylnej wycieraczki. Poza tym blachy ok.
3,0
Całokształt
Auto jest ładne. Na prawdę można znaleźć model który robi wrażenie i wygląda drogo. Minusy auta to fatalne plastikowe wnętrze, bardzo niewygodne fotele, cała masa drobnych usterek, które na prawdę męczą i wpływają na opinię jaką mam o aucie. Czy kupił był drugi raz freelandera? Myślę, że nie.
Wrażenia
3,0
Silnik
Przez rok czasu użytkowania auta nie miałem problemów z silnikiem. Fakt, że zainwestowałem w niego 1500 zł po zakupie (wszelkie paski, płyny itd). Silnik za słaby w stosunku do masy auta.
3,0
Skrzynia biegów
Jak dla mnie skrzynia chodzi topornie.
4,0
Układ jezdny
Auto ciężkie i toporne.
Komfort
3,0
Widoczność
Moim zdaniem widoczność jest przeciętna, szczególnie gdy patrzy się przez tylną szybę auta.
2,0
Ergonomia
W aucie siedzi się mało wygodnie przy dłuższych podróżach boli kręgosłup. Nigdy nie miałem takiego problemu w golfie, którym przedtem jeździłem. Wykończenie wnętrza to można określić dwoma słowami - plastikowa tragedia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto wolno się nagrzewa, brezentowy ach przeciętnie trzyma temperaturę. Nie miałem dłuższych problemów z zaparowanymi szybami.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miałem wersję 4 miejscową, więc co do przestrzeni w środku było super.
1,0
Wyciszenie
Brezentowy dach + zimowe opony (lub opony z agresywniejszym bieżnikiem) = tragedia
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali 8 litrów ON - szybkość ok 110 km/h. Musi tyle palić bo: 1.Ma napęd 4x4 którego nie da się rozłączyć 2.Auto jest dość ciężkie. Każdy kto kupuje powinien zdawać sobie sprawę, że nie jest to Mathiz z LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Tu akurat jest ok. Auto ma kilkanaście usterek, ale wygląda ładnie więc proporcje są wyważone.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy z elektryką,zamkiem, suwakami w dachu, wentylacją, trochę tego było...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych poważnych usterek. Najpoważniejsza - odpadł mi końcowy tłumik,ale to moja wina:) Koszt oryginalnego 500 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Di 98KM 72kW
[l/100km]