kupujac go podobal mi sie ale technicznie niewiedzialem ze bedzie taki szmelc jak za te pieniadze
Wrażenia
3,0
Silnik
olej wycieka z przewodow i jest zaglosny
3,0
Skrzynia biegów
wsteczny bieg wchodzi bardzo ciezko;bo gorzej juz nie moze sprzeglo jest jak w fiacie 126p smierdzi nawet przy mocnym ruszaniu i niedaj bog podjechac gdzies pod wzniesienie bo smrod ze sprzegla cie zatruje i sprzeglo znow do wymiany1000zlotych plus montarz a o reduktorze nie wspomne ze 7000 zl
3,0
Układ jezdny
jest zaglosny a w uazie jest tak samo to po co przeplacac. . .ja na lato wyjmuje wal napedowy ijest troche ciszej
Komfort
3,0
Widoczność
z tylu przeszkadza kolo zapasowe
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
zeby nie webasto to w zime przez pierwsze 15km mozna zamarznac a dmuchawa chodzi jak w zaporozcu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
od 120 km/h porozmawiac normalnie sie juz nie da (jak na traktor niezle) a po 100 przejechanych kilometrach wychodzisz z niego z bolem glowy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bylem zaskoczony bo w trasie na odcinku 1000km przy predkosci max 120 km/h spalil tylko 5,7 litra atak na codzien to 10 nie zchodzi
3,0
Stosunek jakość/cena
samochod dla ludzi cierpliwych i bogatych
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
podnosnik tylnej szyby czesto sie urywa linka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sprzeglo i reduktor zaslabe psuja sie strasznie
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 112KM 82kW
[l/100km]