Przeniesienie napędu
: bardzo często wystepuja jakieś niepokojące dźwieki
Układ elektryczny
: potrzeba geniusza do naprawy tej instalacji, szczególnie po przekładce.
3,0
Całokształt
Jest to dardzo ładne, w miarę wygodne autko.
Karoseria wykonana wzorcowo. W 10-cio letnim aucie nie znalazłem żadnych śladów korozji.
I tu wszystko co dobre w tym autku sie konczy.
Jest to auto dla tzw. złotych rączek.
Sprzedawcy części zamiennych uważają właścicieli freelanderów za idiotów i za byle co każą płacić jak za złoto.
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
2,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo załuje,że wdepłem w to auto.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tandetne wykonanie elementów takich jak przełączniki, deska rozdzielcza, wycieraczki
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ja zdemontowałem wał napedowy do tylnego mostu.
Pozostał tylko przedni napęd. Naprawa tylnego napędu to 10000zł. Jest to ewidentna bzdurą.
Ostrzegam przed kupowaniem u tych co rozbierają takie autka. Ceny sa prawie takie jak za nowe części.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 112KM 82kW
[l/100km]