Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Freelander I Hard Top

Jaro, 14 lat temu
Silnik 2.0 TD 112KM 82kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Land Rover Freelander I Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW 1998-2006 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : nieznam dokładnie zasady działania tego napędu ale napewno nie jest to zwykłe 4x4 typu Quatro z audi czy coś jest owiele lepiej
4,0
Całokształt
przed kupnem tego auta spędziłem kupe czasu na różnego typu forum między innymi tutaj czytając wiele opini najczęściej złych ale mimo to postanowiłem zaryzykować kupiłem Freelanderka w europejskiej wersji nie po przekładce ściągnąłem go z włoch i jak na razie jestem bardzo mile zaskoczony a zwłaszcza po dzisiejszym dniu gdzie śnieg zasypał droge zero przejazdu (mieszkam na wsi) a tu pasuje mi sie dostać do miasta nic jade zaczynam sie przebijać przez zaspy jedna poszła druga i kolejna tez wkońcu wpadłem przodem w rów myśle no to pojechane a tu troszke do tyłu do przodu do tyłu i uratowany byłem piekielnie zaskoczony walecznością tego sówa:) to zmotywowało mnie do wpisania sie tutaj:)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik lubi wysokie obroty jak je złapie to 2.0l benzyna z audi 80 b4 wymięka;)
4,0
Skrzynia biegów
potrzebna mocna ręka zwłaszcza do wstecznego ale moim zdaniem to kwestia przyzwyczajenia i tyle:)
5,0
Układ jezdny
podczas pierwszej jazdy myślałem że go nie utrzymam na pierwszym lepszym zakręcie po kilku przejechanych kilometrach za czołem dostrzegać plusy tego zawieszenia
Komfort
5,0
Widoczność
przód boki doskonale tył troszke gorzej ale widoczność w lusterkach jest idealna widać wszystko tak ze cafanie tylko za ich pomocą:)
4,0
Ergonomia
jak dla mnie bardzo dobrze wszystko pod ręka jedyne co to za plastikowy środek jak na Land Rovera
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Fakt na nagrzanie trzeba troszke poczekać ale jak się już zagrzeje to dmucha tam gdzie trzeba i tyle co trzeba tak ze w porządku, klimatyzacje miałem okazje testować w 35*C i jak dla mnie super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tak z przodu jak i z tyłu mozna sie spokojnie i wygodnie rozłożyć w lecie ściągana tylna część dachu ryzykując mandat mozna tam postawić jakieś laski i pobawić sie w słoneczny patrol:P;)
3,0
Wyciszenie
najsłabszy punkt tego auta jak dla mnie nie tyle co słychać sam silnik co w moim wypadku tylni most ale przebieg tez pewno robi swoje przy kupnie miał 160 000 ale moim zdaniem w rzeczywistości jak na dziesięcioletnie auto przystało minimum 250 000 + moje 40 tys robi swoje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez ściemy to min 9l w trasie ale 4x4 waga niema sie co czepiać
5,0
Stosunek jakość/cena
za 20-25 tys niewidze lepszej propozycji drogie jak cholera RAV 4 wymiękają tak w terenie co na trasie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tutaj wszyscy narzekają w moim przypadku przez 40 000 km to zaraz po kupnie rozrząd i potem same oleje i filtry
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak oby tak dalej:)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Freelander I Hard Top