nie nawalal, ale slaby . samochod mial charakterystyke jazdy traktora.112 KM to zbyt malo jak na taki samochod.w nast. wersji to poprawiono.malo elastyczny.
1,0
Skrzynia biegów
po 80 000 km spokojnej jazdy po autostradach po prostu sie zapalila.3000 euro naprawa wymiana.mialem szczescie, ze mialem gasnice..
3,0
Układ jezdny
samochod reagowal wprost alergicznie na wszelkie proby wjechania w tzw. teren. mam na mysli laki, pola, piasek, zaden extrem. po prostu sciema ze to autko terenowe
Komfort
3,0
Widoczność
samochod ma dosc dobra widocznosc, problem z klimatyzacja, tylna szyba notorycznie zaparowana, jezdzilem z uchylona , przez co woda dostala sie do mechanizmu podnoszenia szyby przez co..zardzewial! wymiana mozliwa tylko calosc, drogie. chinski syf?
3,0
Ergonomia
jak 100 km/h to 8 l diesla, jak 140 km/h autostarda to 12, mozna wytrzymac.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
katastrofa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok. ale siedzenia to tylko fiat ma gorsze.mechanizmy w siedzeniach blokowaly sie tak, jak jeszcze w zyciu nie wdzialem.po prostu badziew do kwadratu. serio!
3,0
Wyciszenie
a tam, od 100 km/h to radio mozna wylaczyc. albo stracic sluch.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jw.
1,0
Stosunek jakość/cena
jw.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
fatalna jakosc , psulo sie wszystko. radio, wyswietlacze, dzyberdach zardzewial takze, woda lala sie po 5 latach do kabiny
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ach, lepiej sobie darowac.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 112KM 82kW
[l/100km]