Jak na tej wielkości pojazd - silnik za słaby. Do 120 km/h jakoś szedł, aczkolwiek nie bez oporów. Wyższe prędkości to już dla auta męczarnia. 2,0 TD - pamiętajmy - to jednak nie wyścigówka...
3,0
Skrzynia biegów
Nienajelpiej dograna z silnikiem (automat). Można było odnieść wrażenie, że skrzynia nie potrafiła dobrać odpowiedniego biegu do prędkości.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutu. Na drodze trzymał się doskonale, na bezdrożach całkiem przyzwoicie.
Komfort
3,0
Widoczność
Zupełnie tragiczna do tyłu. Szerokie słupki hardtopu i koło zapasowe ograniczały pole widzenia. Z drugiej strony - koło z tyłu stanowi całkiem ciekawą strefę buforową.... ;-)
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Za wyjątkiem jednej rzeczy - klamki otwierającej maskę - po stronie pasażera!!! tak po angielsku....
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie będę pisał, że średnio 8l na setkę. Tak dobrze to nie było....
3,0
Stosunek jakość/cena
Przed kupnem freelandera powinno się 10 raz zastanowić - nie jest tani, a czy przyniesie radość z jazdy?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie popsuło.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko ok
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 112KM 82kW
[l/100km]