Szukaj

Lista ocen Land Rover Freelander I Hard Top (97)

Pokaż filtry
4,1
~Filip
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Auto miałem równy rok i zawiódł mnie jeden JEDYNY raz, kiedy padła turbina. Idealny na dojazdy do szkoły czy pracy, jednak właściwości terenowych praktycznie brak :/ jest mu zdecydowanie bliżej do suva z naprawdę dobrym napędem 4x4, któremu nie straszny śnieg i błoto. Trochę mały dla kogoś z dziećmi, ale dla dwóch osób idealny (po położeniu tylnych siedzeń mamy baaardzo dużo miejsca :) Za całokształt: mocne 4*; pomimo tak złej opinii o tym...
4,4
~obalsystem@gmail.com
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Mimo początkowych obaw co do niezawodności angielskich samochodów, naprawdę miło mnie zaskoczył. Za cenę 10 tyś. euro dostałem samochód zadbany, serwisowany, z klimatyzacją, skórzaną tapicerką i dołączanym napędem tylnich kół. Przez rok zrobiłem 20 tyś. km bez najmniejszej usterki, czasami sprawdzając tego małego SUV\'a w terenie, gdzie zadziwił mnie swoją dzielnością. Również użytkowanie Land Rovera zimą należy do przyjemności, ponieważ...
4,8
~Greg
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Auto dla mnie doskonałe. Komfortowe, ekonomiczne i niezawodne! Silnik nie należy do najbardziej żwawych ale w zupełności wystarcza do komfortowej i ekonomicznej jazdy.
3,1
~żegnaj freelanderku
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
W przypadku tego samochodu maksyma "jak dbasz, tak masz" nie ma racji bytu. Można chuchać, dmuchać, wymieniać na czas, a i tak coś się spierdzieli. Wizyta w warsztacie minimum 1x w miesiącu. Konstruktorzy zabili sukces tego modelu stosując niepotrzebnie wydumane rozwiązania. Gdyby nie nadmierna komplikacja układu napędowego byłoby to świetne auto - całkiem wygodne, całkiem przestronne i nadspodziewanie dzielne w terenie (tak, tak! Użytkowałem...
4,2
~pawel
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Wytrzymały. Konstrukcja Hondy, wykonanie angielskie. Konieczna wymiana uszczelki pod głowicą na porządną, bo te angielskie korkowe to można włożyć głęboko. To też jest najczęstsza przyczyna awarii eksploatowanego silnika - uszczelka powoli puszcza i silnik dostaje wodę z chłodnicy. Zwykle tak się dzieje gdy silnik się przegrzeje ostro (mała ilość wody w chłodnicy). Poza tym nie do zdarcia. Dobry model na przeróbkę na LPG sekwencyjne. (Silnik)
4,4
~Jaro
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
przed kupnem tego auta spędziłem kupe czasu na różnego typu forum między innymi tutaj czytając wiele opini najczęściej złych ale mimo to postanowiłem zaryzykować kupiłem Freelanderka w europejskiej wersji nie po przekładce ściągnąłem go z włoch i jak na razie jestem bardzo mile zaskoczony a zwłaszcza po dzisiejszym dniu gdzie śnieg zasypał droge zero przejazdu (mieszkam na wsi) a tu pasuje mi sie dostać do miasta nic jade zaczynam sie...
3,2
~i.wasilewski@ neostrada.pl
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Powierzchownie samochód OK! W eksploatacji miły i można go polubić. Wada zasadnicza: Bardzo glośny (diesel), nie wyciszony, uciążliwy hałas na długie trasy. Jakość nie najlepsza, Serwis tej marki beznadziejny, a na Wybrzeżu gdańskim od paru lat wogóle nie ma serwisu.
3,5
~Jasiu
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Polecam bardzo lad rovera ALE nie przekładkę z anglika
3,7
~Mario
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
Kupilem to auto na wyspach. Nie podobal mi sie z poczatku bardziej kierowalem sie potrzeba transportowania gratow do Polski. Po zlozeniu tylnich siedzen wywiazal sie znakomicie. Po powrocie nadszedl czas na przekladke. Staralem sie korzystac z orginalnych czesci; listwa kierownicza koszt ok 2300 sprawuje sie idealnie, do tego dochodzi mala przerobka klimatyzacji. Teraz mam samochod \"jeszcze\" rzadko spotykany na naszych drogach.
Dziennik kosztów dla Land Rover Freelander I Hard Top
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
8,1
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
3,8
~Wiktor
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Jeżdżę FL od ponad roku, prowadza się bardzo dobrze. Na trasie nie rozwija ogromnych prędkości, ale trzeba sobie z tego zdać sprawę już przed jego zakupem - 110 - 120kmph to moja standardowa prędkość na autostradzie (9l/100). 4, a nawet 5 godzin jazdy (z krótkimi przerwami) nie jest problemem. W mieście jeździ się bardzo dobrze, duże okna dają świetną widoczność. . Delikatne jazdy w terenie znosi bez problemów, z oponami A/T radzi sobie...
Land Rover Freelander I Hard Top