Szukaj

Oceny Land Rover Freelander – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Land Rover Freelander

4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,9
~Asa
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Powiem tak: komfort prowadzenia tego auta cenie ponad wszystko, bardzo dobrze trzyma sie drogi a zwłaszcza w zimie, auto jezdzi w tatrach Zakopane Nowy Targ i okoliczne miejscowości i nie straszne mu zasypane drogi auto idzie jak czołg przy sprawnych napędach oczywiscie, nadaje sie do ciągania przyczepy. Czasami żal że nie ma reduktora ale cóż zostaje pierwszy bieg i ogień na tłoki...., w srodku miejsca dużo wygodne fotele, choć ma swoje...
4,8
~Frellander
Land Rover Freelander I
Standard 2.0 TD4 112KM 82kW
Moje pierwsze auto typu suv dobrze go wspominam w tarnie ok, na asfalcie auto płynie ,siedzi się wysoko dobra widoczność ,po dobrych doświadczeniach z "wyższym" autem zmieniłem na coś nowszego też terenowy suv , przez lata bez większych usterek poz pierdołami typu linka szyby itp. Większość złych opinii pochodzi z aut po przekładkach kierownicy tzw. anglików . Oryginalna wersja europejska z silnikiem bmw td4 to jedyny słuszny wybór .Fajne...
4,5
~Marek Lewandowski
Land Rover Freelander I
Standard 1.8 i 16V 120KM 88kW
Wygodny, bezpieczny i stylowy. Ponadczasowa sylwetka. Odpinany dach przebija konkurencję, nawet młodszą o 20 lat. Tanie części z odzysku i silnik znany z Poloneza, zero korozji. W Warszawie wielu doświadczonych mechaników. Za egzemplarz w 100% sprawny ceny dochodzą do 15 tys. Uwaga na angliki - przekładki z prawej na lewą stronę - znak szczególny otwieranie kluczykiem od strony pasażera a pilot otwiera po jednorazowym naciśnięciu tylko drzwi...
3,1
~żegnaj freelanderku
Land Rover Freelander I
Hard Top 1.8 i 16V 117KM 86kW
W przypadku tego samochodu maksyma "jak dbasz, tak masz" nie ma racji bytu. Można chuchać, dmuchać, wymieniać na czas, a i tak coś się spierdzieli. Wizyta w warsztacie minimum 1x w miesiącu. Konstruktorzy zabili sukces tego modelu stosując niepotrzebnie wydumane rozwiązania. Gdyby nie nadmierna komplikacja układu napędowego byłoby to świetne auto - całkiem wygodne, całkiem przestronne i nadspodziewanie dzielne w terenie (tak, tak! Użytkowałem...
2,4
~rostfrei
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Omijajcie ten model freelandera z daleka nagminnie psujące się reduktory i wały napędowe starej konstrukcji z wiskozą ,tym co twierdzą że w zimie pokonują jakieś większe górki i zaspy tym samochodem to raczej wynika z ich fantazji latem wjedzie a w zimie tylko stoczy się w dół ,samochód nadaje się tylko do miasta i prostego terenu wszelkie próby pokonywania większych bezdroży w codziennym użytkowaniu kończą się sporymi wydatkami podzespoły...
3,8
~Wiktor
Land Rover Freelander I
Hard Top 2.0 TD 112KM 82kW
Jeżdżę FL od ponad roku, prowadza się bardzo dobrze. Na trasie nie rozwija ogromnych prędkości, ale trzeba sobie z tego zdać sprawę już przed jego zakupem - 110 - 120kmph to moja standardowa prędkość na autostradzie (9l/100). 4, a nawet 5 godzin jazdy (z krótkimi przerwami) nie jest problemem. W mieście jeździ się bardzo dobrze, duże okna dają świetną widoczność. . Delikatne jazdy w terenie znosi bez problemów, z oponami A/T radzi sobie...
3,6
~jakulec
Land Rover Freelander II
Terenowy 2.0 Si4 240KM 177kW
Osobiście to jestem zakochany w tym samochodzie - mam terenówkę, auto rodzinne i samochód na co dzień w jednym. Nie za duży, nie za mały, pojemny, wygodny. Pasuje mi osobiście - ale to nie jest samochód dla każdego. Bardzo porządnie jeździ; na asfalcie nie gorszy od wielu osobówek. Dwulitrowy, doładowany silnik daje radę w każdej sytuacji; jeśli ktoś lubi "start ze świateł", to niejednego zadziwi. Nigdy (jak dotąd) się nim nie zakopałem - ani...
Land Rover Freelander