Samochód bardzo luksusowy. Wnętrze bardzo dobrze zaprojektowane i wykonane. Mnóstwo wygodnych schowków, olbrzymi bardzo ustawny bagażnik, łącznie z przestrzenią pod podłogą.
Niestety naprawy bardzo kosztowne, mało serwisów w warszawie, długie terminy napraw.
Wrażenia
1,0
Silnik
Kompletna wymiana silnika przy przebiegu 75 000 :(
Przed wymiana zero problemów.
5,0
Skrzynia biegów
Bezproblemowa.
5,0
Układ jezdny
Super
3,0
Karoseria
Lakier jak na samochód terenowy za miękki. Po przejechaniu trasy offroadowej gałęzie porysowały drzwi samochodu.
Komfort
5,0
Widoczność
Ze względu na wysokość samochodu widoczność jest bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Wszystkie przełączniki umieszczone w dogodnej odległości, łatwo dostępne i logiczne
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, siedzi się wysoko.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Każda wizyta w serwisie to katastrofa finansowa
2,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie silnik i koszty napraw byłby to samochód idealny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana silnika i tryskaczy przy przebiegu 75 000 km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 SD4 240KM 177kW
[l/100km]