Silnik
: Wystarczająco dużo mocny. Fajna charakterystyka pracy, ale niezbyt miły dźwięk.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Wada fabryczna, której wypiera się producent-cieknąca szyba przednia. Odparza się debilny, ekologiczny klej nowej generacji.
3,0
Całokształt
Po 12 latach z LR i totalnym zachwycie po posiadaniu disco 4 myślę, że to ostatni LR. Zobaczę co zaprezentuje sobą nowy Defender.
Wrażenia
5,0
Silnik
Generalnie jednostka fajna i dająca dużo fanu, ale dźwięk samego silnika daleki od ideału. Nawet sdv6 pracuje dużo miłej dla ucha.
5,0
Skrzynia biegów
8mio biegowy ZF. Daje radę bez problemu, nawet przy tej mocy.
5,0
Układ jezdny
Przy 22 calach szału nie ma. W prawie 20sto letnim L322 odczucia były podobne.
5,0
Karoseria
Wygląd kwestia gustu. Samo spasowanie elementów i jakość wykonania ok.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
D4 miało bardziej ustawny bagażnik czy bardziej pakowany stwierdzę przy najbliższym wyjeździe wakacyjnym.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rozmieszczenie kratek wentylacyjnych powoduje, że wentylator musi być na sporych obrotach żeby odparowac dokładnie szyby.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jakiś krótko nogi osioł projektował tylne siedzisko. Jest niewiarygodnie nisko. Przy wzroście 1,8m kolana ma się przy uszach.
5,0
Wyciszenie
Tu jest bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Adekwatna do marki.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Irytujące trzeszczenie deski rozdzielczej, uszkodzona ostatnia sonda lambda(patrz przebieg),zawieszające się multimedia.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Widzieliście kiedyś auto za prawie 300tys.,w którym cieknie woda przez przednią szybę? Nie? To proponuję zakup D5. Każde ma lub będzie miało ten problem. Producent wypiera się odpowiedzialności.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 Si6 340KM 250kW
[l/100km]