Duże przestronne auto z wysoką pozycją jazdy, świetnym widokiem na drogę, wyciszeniem i właściwościami terenowymi. Auto praktycznie na każdą nawierzchnię, bezpieczne ale dynamiczne. Model LR4 zbudowano na ramie zintegrowanej z nadwoziem (Integrated Body Frame), co stanowi hybrydę pomiędzy klasyczną budową auta na ramie a całkowicie samonośnym nadwoziem. Podsumowując - wyjątkowe, piękne w swej klasycznej formie i praktyczne auto. Polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 3.0 jeszcze produkcji BMW. Dynamiczny z wysoką kulturą pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Wysuwany moduł zmiany biegów w formie cylindra. Piękny. Niezawodny.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
Fantastyczna.
5,0
Ergonomia
Kwestia gustu. Dla mnie klasyczna, piękna.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ponad miarę. Ogromna przestrzeń.,
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu. Cicho i przytulnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tańsze utrzymanie niż BMW X5, droższe niż Toyota Land Cruiser.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bez zarzutu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujniki parkowania mogą szwankować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie napotkałem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D 255KM 188kW
[l/100km]