Silnik
: wymiana silnika-dziura w tłoku,wymiana turbiny
Zawieszenie
: WYMIANA TULEJEK WAHACZY ORAZ DRĄŻKÓW
2,0
Całokształt
Kultowy ,luksusowy samochód za jedyne 300.000.00 okazał się "kupą" złomu.Przy tylu wadach i niedoróbkach samochód powinie być znacznie tańszy.Brak reakcji i olewające podejście dilera na wady fabryczne(w moim aucie były usunięte po roku)
Wrażenia
1,0
Silnik
Silniki francuskie V6 niedorobione,po 120000 km przejechanych -DZIURA W TŁOKU !(UWAGA! NIE MOŻNA WYMIENIĆ SAMEGO TŁOKA,PRZY TAKIEJ USTERCE TYLKO MOŻNA WYMIENIĆ CAŁY SILNIK !-30,000 NETTO),Uszczelniacze na wale wymieniane 2 razy ,wymiana przewodów podciśnieniowych,wymiana turbiny oraz kosmiczny koszt naprawy ,ponieważ przy wymianie turbo trzeba zdemontować całą karoserię.Po 50,000 tyś. wyrzucało olej przez górny odpowietrznik.
3,0
Skrzynia biegów
Oprócz licznych informacji na tablice rozdzielczej tj.USTERKA SKRZYNI BIEGÓW nic się nie działo ,a po skasowaniu błędu wszystko działało prawidłowo.
3,0
Układ jezdny
Nie było większych problemów oprócz zawieszenia,które po 3 latach dało o sobie znać i należało wymienić wszystkie tulejki (WYMIANA DRĄŻKÓW I TULEJEK ORYGINALNYCH KOSZT OKOŁO 10,000.00)
Komfort
5,0
Widoczność
Auto z górnej półki i taki sam jest komfort.Nic do zarzucenia,super widoczność bardzo przyjemnie się prowadzi.
3,0
Ergonomia
Na gwarancji auto dla wszystkich,po tylko dla bogatych.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie było nigdy problemu ,brak czujnika zanieczyszczenia filtra kabiny.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
O.k bardzo dobra
4,0
Wyciszenie
Ogólnie dobra,samochód ładnie wyciszony,po 4 latach eksploatacji słychać było jakby głośniejszą pracę silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kupując takiej klasy samochód trzeba koniecznie brać gwarancję na 5 lat oraz pełne bezpiecznie ,mam na myśli AC .Po okresie gwarancyjnym koszty napraw oraz utrzymania są bardzo wysokie. Średnie spalanie w mieście około 13,0/100 km
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto na tyle wad jest stanowczo za drogie,nawet tradycja 50- letnia nie warta jest takich pieniędzy.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymiana czujnika kół-układ podnoszenia ,wymiana zamka centralnego drzwi, samoistne pęknięcie drewna w drzwiach,wymiana kompresora podnoszenia,wymiana kluczyka ,wymiana turbiny,wymiana przewodów podciśnieniowych,wymiana wybierak skrzyni-akcja serwisowa,nieprawidłowo działający zestaw głośno mówiący-naprawa po roku po licznych pismach,wymiana tulejek wahaczy oraz drążków,naprawa czujnika paliwa w zbiorniku
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
DZIURA W TŁOKU SILNIKA,SŁABEJ JAKOŚCI USZCZELNIACZE Z PRZODU SILNIKA-WYCIEK DWUKROTNA WYMIANA ,WYMIANA KOMPRESORA,WYMIANA TURBINY,WYMIANA WSZYSTKICH TULEJEK ZAWIESZENIA.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 D 245KM 180kW
[l/100km]