Silnik dopóki chodzi to spisuje się bardzo dobrze. Przy przebiegu 150-200 tkm w silniku 2,7 padają EGR'y - koszt 3 tyś + wymiana w serwisie, objawia się to brakiem mocy (2500 obr/min.) czyli trybem awaryjnym, podczas którego nie chce się zawieszenie podnieść, ani samochód nie chce jechać.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 D 177KM 130kW
[l/100km]