Przeniesienie napędu
: genialne 4x4!!!!
jedyne co go może zatrzymać to metrowa zaspa śniegu - tu trzeba się przebijąc z dużej prędkości
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: normalne zużycie eksploatacyjne przy bezkopromisowej jeżdzie po polskich drogach
4,0
Całokształt
niestety fotele psuja całokształt,
na drodze budzi ogromny respekt wśród planktonu pływającego 1,5 metra nizej,
na ośniezonej i oblodzonej szosie płynie 160km/h bez żadnych reperkusji
Wrażenia
4,0
Silnik
b. cichy, bezawaryjny, odpala za 1-szym razem nawet przy -30\'C, niewtajemniczeni nie wierzą że to diesel, ...taka uroda V6, moc wystarczająca
5,0
Skrzynia biegów
ZF - najlepsze autoamty na świecie i więcej nie potrzeba, nadrabia słabość silnika
4,0
Układ jezdny
po dziurach pneumatyczne zawierzenie przepływa, jednak prawie 3tony sprawiają że w zakrętach trzeba mysleć co się robi i dobierać tor jazdy jak w F1. Mimo to rezerwa bezpieczenstwa b duża.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak z TIRa
3,0
Ergonomia
tylko jedno ale - fotele - ale to wada wszystkich SUVów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu tyle co w Merc S
z przodu trochę brakuje - poziom hmm Passata
4,0
Wyciszenie
słychać tylko wiatr, ale przy 180km/h można spokojnie rozmawiać
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie śr 11,5 przeglądy niestety drogie - ok 3000zł
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość i trwałość (!) bije na głowę VW/Audi, BMW Mercedes, po 80 000km brak oznak zużycia - nawet dywaniki sa jak nowe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popsuta popielniczka, gumowe łączniki drążków (na polskich drogach to normalne), bardzo ważne idealne wyważenie kół!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 TD V6 188KM 138kW
[l/100km]