Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery III

MAX, 6 lat temu
Silnik 2.7 TD 190KM 140kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 240 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Discovery III 2.7 TD 190KM 140kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,69
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Super sie prowadzi!!!
5,0
Całokształt
Witam..a wiec Landus to supet autko jezeli sie o nigo dba...wymiana oil.co 10tys filtry itp..niezapominajmy o mostach i skrzyni ktora jest wytrzymala bo robi ja ta sama firma co do BMW.Mojego kupilem z niedzialajacym silnikiem i oczewiscie naprawa kosztowala 15tys ale zrobil ja mechanik ktory zajmuje sie tylko land roverami i jaguarami wiec rozebral silnik na czesci pierwsze i zlozyl od nowa wymieniajac wszystko co tzeba bylo po czym Diskovery odrzyl...Jezdz nim sie cudnie wysko siedzac czlowiem ma wrazenie ze prowadzi czolg ktory wszedzie i po wszystkim przejedzie.Przeszkadza mi troche szusty bieg ktory zbyt puzno sie zalacza no ale coz...190koni tylek nie urywa i przy wyprzedaniu trzeba sie upewnic czy wystarczy miejsca ...co do awari to ja nie mam ich poniewaz auto serwisuje regularnie u Pana G.. a on zawsze dba o to by wszystko dzialalo..Jezeli nosicie sie z zamiarem kupna Landusia to proponuje zrobic jak ja lub kupic juz po remacie poniewaz landki maja wade fabrycza ktora powoduje pekanie walu!!!za slaba pompa oil..za slabo smaruje panewki ktore sie wycieraja i wal dostaje luz iii puk nie szczescie gotowe..a z tego co wiem to moj mechanik wstawia nowe wzmacniane panewki i pompe oil..od 3.0 td v6 ktora daje wieksze cisnienie..i po klopocie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dobry jezeli zajmuje sie nim porzadny mechanik...Ja po remacie zrobilem dopiero 12tyskm wiec jak narazie super..
4,0
Skrzynia biegów
Ok...lecz juz pisalem ze 6 bieg za puzno jak dla mnie sie wbija co wplywa na spalanie.
5,0
Układ jezdny
Ideal...zawieszenie pneumatyczne..nie czujesz polskich dziur w asfalcie..jest wytrzymale a ceny porownywalne z innymi markami jak trzeba wymienic..
Komfort
5,0
Widoczność
Jak w autobusie
4,0
Ergonomia
Kanciasty..hihihi..wazy 2.6tony ten silnik ma co z nim robic ale daje rade..1200km 4 osoby srednia 120kmh to tak kolo 9 l na 100km...a jak sam jade do pracy 400km to tak 8.1-8.3 sie mieszcze..w malym miescie 10-11 to ok jak na te gabaryty
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zime cieplo a w lato zimno..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ooooo..i tu by mozna ksiazke napisac...bagaznik olbrzym..miejsca dla pasazerow pelno...itp maly autobus
5,0
Wyciszenie
Przy jezdzie 120kmh silnika nie slychac...tylko troszke szum opon...szybciej nie jezdze bo to nie auto wyscigowe choc potrafi troszke pazura pokazac..hihi
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymienilem lozysko przednie 240zl polski dobry zaminnik(dodam ze lozysko jest zintegrowa z piasta) sami ocencie czy drogo... a na tyl kosztuje 90zl..nie wymienialem ale sprawdzilem z ciekawosci..
5,0
Stosunek jakość/cena
Warto...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zamek padl od strony kierowcy...200zl..sam wymienilem..bardzo prosto..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik kleknol....ale nie mnie tylko poprzedniemu wlascicielowi

On - zużycie paliwa dla silnika 2.7 TD 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Discovery III 2.7 TD 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
79,00 zł
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Discovery III