Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery III

Jasek, 7 lat temu
Silnik 2.7 TD 190KM 140kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 195 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Land Rover Discovery III 2.7 TD 190KM 140kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Auto mam od 3 miesięcy kupione z Polski w idealnym stanie, wcześniej serwisowane. Na razie nic się nie dzieje i wszystko działa. Przejechałem ok. 4 tyś.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Auto duże i wysokie, nie nadaje się do sportowej jazdy. Na zakrętach trzeba uważać i unikać gwałtownych ruchów kierownicą zwłaszcza przy większych prędkościach.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Realne spalanie mierzone przy tankowaniu (komputer u mnie zaniża ok. 0,6 l) z kierowcą i pasażerem oraz średnim bagażem zimą na zimowych oponach. Przy 90 km/h max 8 litrów. Przy 140 km/h ok. 11. Przy 120 -130 km/h ok 10. Przy 100 km/h ok 9. W mieście od 14 w górę zależnie od warunków drogowych. Na trasie 2600 km do Szwajcarii i z powrotem z przewagą autostrad ok 10,5 litra przy prędkości 90-140, głownie 120 -130 km/h plus jazda w górach i trochę miasta. Podsumowując, jazda w mieście totalnie nieekonomiczna, ale w podroży bardzo przyzwoicie i można przy normalnej przepisowej jeździe zejść spokojnie do 10 l pod warunkiem, że nie ma się "ciężkiej" nogi.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.7 TD 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Discovery III