Inne
: układ kierowniczy - to auto chce skręcać. Jazda w terenie - bajka. Po szosie jak wysokiej klasy osobówka. Pytania: area-51@wp.pl
5,0
Całokształt
Z 2 ręki - idealne rozwiązanie. W głębokim błocie wyjedzie z każdej opresji nawet na szosowych oponach. To auto to rodzaj filozofii. Kierowcy pozdrawiają się na drodze. Ma swój klimat. Cichy i komfortowy - wystarczająco. Mój egzemplarz zachipowany przez V-Techa pali rewelacyjnie. Zbiera się zadowalająco. Polecam:) To kółko z programami terenowymi działa idealnie! W kopnym, suchym piachu ani jedno koło nie zabuksuje przy szosowych oponach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nic się nie psuje. Ale auto ma książkę serwisową bez jakichkolwiek niedomówień. Moc zadowalająca po zachipowaniu. Przed zakupem jeździłem próbnie egzemplarzami bez chipa - odradzam - trochę za słaby silnik. Trzeba też uważać na starsze egzemplarze sprzed 2006 - lubią pękać wały.
5,0
Skrzynia biegów
Dość szybka i bardzo płynne działa. Miałem już parę automatów. Wiem co piszę.
5,0
Układ jezdny
Znacznie lepiej się prowadzi niż Touareq, choć trochę bardziej buja w zakrętach. Pneumatyka - bajka:)
Komfort
5,0
Widoczność
wszystko widać
4,0
Ergonomia
prawie idealnie, pokrętło świateł niewidoczne -schowane za kierownicą, poza tym ok:)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam wersje z ogrzewaną szybą i webasto - rewelacja !
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
co tu komentować?
4,0
Wyciszenie
PRAWIE jak w Touareq, gorzej niż w Range Rover. Chmm... oczywiście lepiej niż w Passacie:)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porządny chiptuning (V-Tech z Krakowa) chyba spowodował dobre spalanie i cichość jazdy. Trzeba to rozważać w odniesieniu do masy auta.
5,0
Stosunek jakość/cena
5 gwiazdek dla używanego, chociaż i w nowym nie bardzo widzę konkurencji:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
naprawdę jakieś niewielkie pier***ki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 TD 190KM 140kW
[l/100km]