Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery III

PanAdol, 13 lat temu
Silnik 2.7 TD 190KM 140kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Land Rover Discovery III 2.7 TD 190KM 140kW 2004-2009 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : ogolnie caloksztalt, jezdzilem wszystkimmi ogolnodostepnymi samochodami terenowymi i suv i ten mnie najbardziej zaskoczyl pozytywnie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Samochod zaskoczyl mnie bardzo pozytywnie pod kazdym wzgledem. Jest cichy, wygodny, ergonomiczny. Promien skretu identyczny z duzym kombi ktore mialem wczesniej (Audi A6). Wlasciwosci jezdne sa dobre na trasie i bardzo dobre w terenie. Jedyne do czego mozna sie troche przyczepic to silnik ktory ma troche za malo mocy (mozna przeprogramowac komputer i to duzo daje). Brak mocy odczuwa sie przy wyprzedzaniu powyzej 90km/h.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ogolnie bardzo dobry, mocny i ekonomiczny. Wada tylko jest brak wiekszej dynamiki przy jezdzie szosowej - wyprzedzanie powyzej 90km/h nie jest az tak sprawne, rozwazam maly tuning zeby zwiekszyc moc o 20-30KM i powinno byc lepiej.
5,0
Skrzynia biegów
dobra, 6-scio biegowa, nie ma do czego sie przyczepic. Jazda w terenie rowniez bardzo dobrze rozwiazana.
4,0
Układ jezdny
Dobrze dziala i jest dorze zestrojony, wada sa czeste stuki ktore trzeba elimonowac wizytami w serwisie - jakies gmki sie wycieraja.
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra, siedzi sie wyzej wiec przeglad drogi jest lepszy. Przy parkowaniu pomagaja duze lsterka, czujniki parkowania i ogolnie dobra widocznosc.
4,0
Ergonomia
wszystko pod reka, duzo schowkow itd. Brakuje detali jak cos do trzymania telefonu i okularow ale poradzilem sobie kupjac taka podkladke Gecko
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
wszystko dziala szybko i sprawnie, wbudowane seryjnie webasto podgzewa zima silnik przez co samochod szybciej osiaga wlasciwa temperature. Z tego co zauwazylem malo kto wie ze to webasto jest w kazdym samochodzie...w wersji HSE na 100%. Wada webasto jest tylko to iz nie ma mozliwosci dzialaia samodzielnie i niezaleznie od silnika, to by byla rewelacja.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca, mam 190cm wzrost i czuje sie bardzo dobrze za kierownica.
5,0
Wyciszenie
Bardzo pozytywne zaskoczenie. Cichy nawet przy 140-160km/h. Nejlepiej jednak podrozowac 120/130. Pali ok 10l i glosnosc jest optymalna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie jest bardzo przyzwoite. W miescie to 12l/100km. Przeglady i inne koszty obslugi w serwisie autoryzowanym sa duze (w porownaniu do Audi A6). Srednio za przeglad place okolo 3000-4000zl. Zawsze cos dochodzi do zrobienia itd. Przy mojej jedzie jestem w serwisie dwa razy w roku.
4,0
Stosunek jakość/cena
nie ma tragedii, ale trzeba sie liczyc z duza utrata wartosci. Ogolnie planuje pojezdzic 5-6lat wiec to mniej boli.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
glownie swiecace sie kontrolki roznych systemow i drobne wymiany tego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
sumarycznie robilem wszystko na gwarancji i poki co nie mam zadnych powaznych wpadek

On - zużycie paliwa dla silnika 2.7 TD 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Discovery III 2.7 TD 190KM 140kW
Średni koszt przejechania 100 km
79,00 zł
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Discovery III