Silnik OK,zimny nierówno pracuje,cichy,czasami wariuje koputer z trybami jazdy,wystarczy zgasić silnik i uruchomić,
4,0
Skrzynia biegów
jak w bmw
4,0
Układ jezdny
duży komfort,na zakrętach nie poszalejecie,
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy ok 7 stopniach włącza sie ogrzewanie silnika 1 litr więcej spalania,nie ma mozliwości włączenia tylko tego ogrzewania bez uruchomienia silnika,nawiewy troche głosne,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
osiem part nart w pokrowcach w srodku,full bagaży,buty i 4 \"chłopów\" to nie problem
5,0
Wyciszenie
Bardzo cicho .Nie męczy przy długich trasach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy tej powierzchni czołowej musi palic,ceny przeglądów b.zróżnicowane,podstawowy od 1200 do 2800 w róznych stacjach LR,opłaca się zmienić program silnika na ok.225 km i 600nm ,mniej wtedy pali,sprawdzone choć ostatnio zaczął przydymiać pod d.obciązeniem
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zawieszenie gumowe sworznie co 30tys km Cena za material od 30 zł/szt,klopoty z czujnikiem poziomu plynu,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 TD 190KM 140kW
[l/100km]