(!) jesli nie lubicie stać w korkach na rozkopanych drogach,
to LR III spokojnie ominie je po polach, rowach i strumykach
... - z częstej autopsji :))))) - wsciekłe i zadrosne spojżenia klienteli z klejki limuzyn za 0,5mln! - za resztę mozecie zapłacić VISA :))))
(!!) od 60 lat LR wygląda jak samochód a nie niewiadomo co, a klasyka nigdy się niestarzeje więc jesli ktoś chce mieć ´goodlooking car´ na następne 30lat....
(!!!) Land Rover to samochód arystokracji a nie nowobogackich i karków jak bema czy oooo
(!!!!) posiadająć LR III - oszczędzacie na skipassie
(!!!!!) możecie rówież dorabiac jako pomoc drogowa dla ciężarówek - sprawdzone
Wrażenia
5,0
Silnik
wysoka kultura pracy, ale moc przy 2,5T niewystarczajaca - dlaczego ten sam silnik w Jagu ma 14koni wiecej?
5,0
Skrzynia biegów
pracuje prawie jak DSG ale napewno trwalsza, b szybka! na 6+, rekompensuje słabość silnika
5,0
Układ jezdny
aż trudno uwierzyć że utrzymuje lodówką na kolach na prostej przy 190km/h, ale trzeba mysleć z tą masą nie ma żartów!
Komfort
3,0
Widoczność
jak w kinie
4,0
Ergonomia
za krótkie siedziska - jak w każdej pożądnej terenówce ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak w każdej pożądnej terenówce rozpsusty nie ma, ale to samochód do roboty dla facetów z ja..., a nie dziewczynek
5,0
Wyciszenie
przy 190 i pionowej szybie można spokojnie gadać (dużolepiej niż np vw passat)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 11,5 max. 12,5 (180km/h) min 9,5 (80km/h) - konkurencja daleko z tyłu
5,0
Stosunek jakość/cena
225tyś (v. HSE) to dużo mniej niż u VW, Porsche, Jeep, BMW... a wjedzie tam gdzie wymienieni mogą pomazyć!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przetarte kable przy drzwiach w wyniku błedu montazowego - wymienione i OK
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
15tys to nie dużo, ale na razie w brew opinii o LR wszystko działa jednocześnie