Troszke halasujacy, ale nie mam zadnego ale. Tirbodziura praktycznie nie wyczuwalna
4,0
Skrzynia biegów
Jezdzilem biegowymi jak i automatami, glownie na dalekich trasach. i jeden jak i drugi - bdb, choc jak ktos chce szybko jezdzic - niech szuka biegowego
4,0
Układ jezdny
bez zastrzezen, jest niezly
Komfort
4,0
Widoczność
wporzadku, nie mam zadnych zastrzezen
5,0
Ergonomia
daje doskonale, poniewaz mialem do czynienia z wersja Harman/Kardon, wiec mialem wszystko na pokladzie - podroz rewelacja, naglosnienie szok, komfort jazdy jak w osobowce. jedno ALE - dlaczego tak blisko lewa reke mialem przy drzwiach??? W sumie to na szybie!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
DOSKONALE!!! Wersje ktorymi jezdzilem posiadaly 2 el. szyberdachy - bajer, ale uwaga - lubia cieknac
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dobrze, ale nie doskonale
4,0
Wyciszenie
dystans 1100 km i czlowiek nie jest zmeczony... jak na terenowke - BDB
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Automat:
Miasto- okolo 12 - 13
trasa - 9 - 11 (zalezy od predkosci)
Manual
Miasto - 11 - 13
trasa - 8 - 10 (zalezy od predkosci)
Jadac 90 - 100 km/h biegowym, na pelnym zbiorniku pokonamy 1150 km. Cos jeszcze??
4,0
Stosunek jakość/cena
za 30 - 40 tys mozna nabyc naprawde wypasiona fure, ktora ma wszystko - a w terenie tez potrafi zdzialac. POLECAM
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
problemy z eletryka niestety....
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na szczescie wracalem na kolach do domu, ale balem sie....
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 138KM 101kW
[l/100km]