Na drogi (czesto wyboiste i lesne) i klimat (5-6 miesiecy po sniegu i lodzie) w jakich jezdze trudno o lepszy samochod. Dobry silnik, w miare ekonomiczny, jesli wziac pod uwage rozmiary auta, niezle zawieszenie, no i przede wszystkim staly naped na 4 kola. Zwyklym samochodem do pracy bym dzisiaj nie dojechal :) 20-30cm wczesniej ubitego teraz mokrego sniegu, pod gore...
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na ponad 2 tony masy silnik radzi sobie calkiem niezle. Olej zmienilem 10tys km temu i nie musialem dolac ani kropli, caly czas max. tak samo jak wszystkie inne plyny...
5,0
Skrzynia biegów
Zadnych problemow. Na pewno nie jest to sportowa skrzynia, szybko mozna sie przyzwyczaic. Najbardziej komfortowy wsteczny ze wszystkich skrzyn jakie uzywalem...
5,0
Układ jezdny
Poduszki wymienione na sprezyny.... Troche buja na boki, calkiem to przyjemne; wyklucza szybka jazde po szutrze z zakretami
Komfort
4,0
Widoczność
Do tylu tak sobie, troche zapas przeszkadza, reszta ok
3,0
Ergonomia
Tutaj nie najlepiej...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bylo dobrze do czasu serwisu klimy. Teraz ogrzewanie nie dziala na wolnych obrotach
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzen w sumie ok, ale siedzenia niewygodne i tragicznie wyprofilowane. Do dluzszej jazdy tylko dla wytrzymalych.
3,0
Wyciszenie
do 80 calkiem cicho, pozniej coraz gorzej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10l/100km w zasadzie zawsze
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
dokuczliwe drobiazgi: opuszczanie szyby kierowcy - mechanizm, tylnich - cos z elektryka, poduszki - lamka caly czas sie swieci - cos z elektryka, czesto zacina sie zamek dzwi bagaznika, przecieka tylni szyberdach itp itd
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zaraz po kupnie wymiana pompy paliwa i porzegubu walu napedowego (przy ok 170tys) przez nastepne 35tys 4 tuleje w zawieszeniu. poza tym nic
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Discovery II 2.5 TD 113KM 83kW 1998-2004