Silnik
: Zużycie paliwa - to naprawdę bardzo ekonomiczny wóz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: przeciekające szyberdachy
Zawieszenie
: amortyzatory - normalka
Układ elektryczny
: trzeba gruntownie przejrzeć
5,0
Całokształt
Nie do zdarcia. Niebanalny, klasyczny samochód (podobno kombi), który pozwala cieszyć jazdą zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Zimą - REWELACJA !!! Zasp o wysokości do 50-60 cm w zasadzie nie zauważa. Czujesz się w nim bardzo bezpiecznie, a nieodśnieżona droga przestaje być jakimkolwiek problemem...
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę za mało mocy jak na te gabaryty, z drugiej strony 7,5 l/100 km, podczas normalnej jazdy, dla samochodu ważącego dobrze powyżej 2t, szokuje...
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Przełożenia szczególnie "terenowe" są po prostu znakomite.
5,0
Układ jezdny
Niezły, być może 5 to za dużo, raczej 4,5
Komfort
5,0
Widoczność
No comments
4,0
Ergonomia
To tu, to tam można byłoby coś zmienić. Zapewne w wyższych modelach się zmieniło. Tym niemniej naprawdę nie jest źle.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu. Odmrażanie szyb i wentylacja działa bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Cóż, właściwie co tu pisać. Duże, wygodne auto...
3,0
Wyciszenie
Tu mogłoby być lepiej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie spodziewałem się, że taki samochód może zadowolić się tak niskim zużyciem paliwa. Części do DISCO I są w dobrych cenach. Do DISCO II trzeba zapłacić za to samo 2 lub 3 razy więcej...
5,0
Stosunek jakość/cena
Bezkonkurencyjny. Chyba nie jestem obiektywny...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co jest w użytkowaniu zbyt krótko, by dokładnie móc ocenić, jednak na razie nie zawodzi...
Trzeba go na starcie dobrze zabezpieczyć. Samochód w tym wieku wymaga gruntownej 'wstępnej' opieki. Jeśli go kupisz, licz, że musisz na początku do niego dołożyć ok. 12-15 tyś. WARTO !!!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 113KM 83kW
[l/100km]