Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery I

Dima1, 14 lat temu
Silnik 2.5 TD 113KM 83kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 188 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Land Rover Discovery I 2.5 TD 113KM 83kW 1990-1998 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Najpierw się tym przejedź a potem sam oceń. Fajne autko
Wrażenia
5,0
Silnik
Do tej części auto nie mam zastrzeżeń. Odpala momentalnie. Nic nie puka nic nie stuka. Jak w każdym aucie należy wymieniać olej regularnie, a autko się odwdzięczy bezawaryjnością. Mały minus (bo do zrobienia - jak wszystko)to że lekko zaczęły lać wtryski. Ale w tym wieku auto ma prawo:)
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Pierwszą skrzynie biegów przez własną głupote spaliłem. Obecna działa rewelacyjnie. Wszystkie biegi wchodzą świetnie. Pamiętaj o wymianie oleju!!i wyczyszczeniu filtra
4,0
Układ jezdny
Rewelacji nie ma. Auto ma ponad 2 metry (podniesione). Należy jeździć ostrożniej niż autem osobowym. W czarne autko spokojnie trafia. W koleinach też sobie spokojnie radzi. Troche buja na zakrętach bo nie ma stabilizatorów (już nie ma), ale da się przyzwyczaić.
Komfort
5,0
Widoczność
W każdym kierunku wszystko widać świetnie przez samą wysokość auta. Siedzi się nad innymi autami więc nie ma problemu, że ktoś nas zajedzie i ograniczy widoczność (chyba, że dostawczy lub tir)
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim egzemplarzu bez emocji. Klimy brak, a ogrzewanie...hm...na angielski klimat rewelacja - u nas musi się nagrzać aby było ciepło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tutaj duży ukłon dla konstruktorów. Miejsca jest sporo dla każdego. Z przodu wszystko w zasadzie w zasięgu ręki. Z tyłu siedzi się też bardzo dobrze i wygodnie. W moim disco bagażnik pełni role bagażnika. :) Co do przestrzeni to dodam, że wchodzi dmuchany materac 190 cm długości.
2,0
Wyciszenie
Tutaj niestety dramat. Może to dlatego, że nie jechałem typowym cywilnym disco jeszcze. Powyżej 2 tyś/obr teściowej nie słychać, za to całe auto doskonale. Tu mam na myśli silnik, wały i opony. Te ostatnie wybitnie hałasują.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma co się oszukiwać, że mały fiat to nie jest. Spalanie nieco większe niż w osobówce. Głównie jeżdzę po mieście i w terenie. Na trasie bardzo rzadko. Z średnie maksymalne to w tym przypadku teren
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi, które musze niestety zrobić: Klamki w drzwiach - należy użyć siły by je otworzyć - nieco się zacinają Drzwi bagażnika - j/w Ustawienia świateł - coś z elektryką. Do tego niestety nie mam zdrowia więc tego robić nie będe Póki co tyle
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowano. Dopóki silnik działa, napędy się kręcą to złego słowa nie napisze

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Land Rover Discovery I 2.5 TD 113KM 83kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Land Rover Discovery I