Inne
: Skrzypiące, obluzowujące sie suwaki sterowania nagrzewnicą i obudowa kolumny kierownicy
4,0
Całokształt
Naprawdę fajne auto dające duży komfort i zadowolenie z codziennej eksploatacji, mało wymagające, niezawodne w każdych warunkach, dzielne (teren, szosa, ciężka przyczepa). Samochód - towarzysz, z duszą.
Wrażenia
5,0
Silnik
Leję olej, zmieniam filtry, coś jeszcze trzeba ?
5,0
Skrzynia biegów
Nic się nie dzieje, są drążki i już. Bardzo wdzięczna praca, może tylko kłopotliwe z początku jest położenie b. blisko siebie 1-go i wstecznego biegu.
5,0
Układ jezdny
Mam specjalne b. miękkie zawieszenie, co powoduje specyficzne odczucia w czasie pokonywania zakrętów (wrażenie \"pływania\") ale daje naprawdę rewelacyjny komfort i na szosie i, o dziwo, w terenie.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka trochę maławe, za to dookoła przez wszystkie okna bardzo dobrze.
4,0
Ergonomia
Do majstrowania w czasie jazdy jest niewiele, wszystko co potrzebne jest pod ręką.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem używam \"chłodziarki\" więc nie jest źle, bez niej byłoby ciężko mimo dwóch szyberdachów, zimą niestety ogrzewanie mocno rozczarowuje - samochód dla zimnolubnych.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wygodnie, zwłaszcza tylna kanapa i przestrzeń zaskakuje, z przodu trochę wąsko.
3,0
Wyciszenie
Limuzyna to to nie jest, trochę lepiej niż w UAZ-ie, ale oczekiwałem czegoś więcej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
9 - 11 litrów przy normalnej jeździe, bez wygłupów i bez oszczędzania, to przy 2,5 litrowym silniku i tej masie naprawdę porządny wynik.
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochód relatywnie tani, ale serwisowanie już nie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety często nawalają \"pierdoły\" - zamki,zawiasy osłonki itp.