Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery I

Fazi, 16 lat temu
Silnik 2.5 TD 113KM 83kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 152 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Land Rover Discovery I 2.5 TD 113KM 83kW 1990-1998 - Oceń swoje auto
4,08
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wnętrze i komfort podrużowania
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : pewnie rdzewieje choć tego może nie widać
Silnik : wycieki wszelakie
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Po prawdzie to moja dyskoteka ma 122 km choć nie bardzo czuć różnicę
4,0
Skrzynia biegów
To automat i nie mam co do tego wątpliwości , że w teren też można automatem. Jedynie w wysokich górach po dłuższych podjazdach przegrzewa się płyn i trzeba dać odpocząć.
5,0
Układ jezdny
Bez jakichkolwiek zastrzeżeń - znakomity
Komfort
5,0
Widoczność
jak w autobusie
4,0
Ergonomia
Byłoby doskonale gdyby fajfokloki zrobili pokrętła regulacji foteli dla europejczyków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
te szybry i w ogóle..
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
równie wygodnie i przestronnie z przodu co z tyłu
3,0
Wyciszenie
silnik słychać, pasażerów z tyłu też czyli nieźle
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tu już nie jest tak różowo. Auto dla olewaczy ( niech się leje , ja też będę lał co się da ) wtedy płacisz za płyny lub dla fanatyków i wciąż dążysz do niedościgłego ideału gdy można postawić auto na nowej kostce bez śliniaka i obawy o burę właściciela kostki. Cóż to auto w teren a tam trzeba lać płyny wszelakie i paliwo też.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 113KM 83kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Discovery I