Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Discovery I

Jacek, 19 lat temu
Silnik 3.9 i V8 182KM 134kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 181 tys. km
Land Rover Discovery I 3.9 i V8 182KM 134kW 1994-1998 - Oceń swoje auto
4,77
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Piątka z małym minusem .
Wrażenia
5,0
Silnik
V 8 ,basowy pomru , w środku prawie niesłyszalny , duży zapas mocy . Elastyczny ? Skręcając na 3 normalne , przez zapomnienie 4 żaden problem. Wyprzedzanie ,bez koniczności redukowania do 4 ,znakomicie przyśpisza na 5 .
4,0
Skrzynia biegów
Manual , stały napęd 4x4 ,jeżeli opanuje się odpowiednią pracę sprzęgła to występujące "fabryczne " luzy do przezycia .
5,0
Układ jezdny
Auto bez "poprawiania fabryki" , opony AT , 50% jazda w terenie ( praca w lesie) , 50% po "czarnym dziurawym" , niema lepszego seryjnego zawieszenia .
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita we wszystkich kierunkach .
5,0
Ergonomia
Przełączniki w zasięgu , radio sterowane z konsoli , regulacja kierownicy ,szyby , lusterka elektryczne .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy tak dużej pojemności ogrzewanie działa wystarczająco w dodatku z możliwością różnicowania na prawą i lewą stronę pojazdu .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wersja 5 drzwiowa , 7 osobowa . Przy wzroście 185 po zajęciu wygodnego miejsca za kierownicą ,z tyłu zostaje dość miejsca dla dorosłego . Foteliki w bagażniku frajda dla najmłodszych w rodzinie . Wyjazdy wakacyjne w 5 osób ,z kępingiem (hak do 3,5 t ) , łódką na bagażniku dachowym oraz z bagażami do wytrzymania nawet na dalsze wyprawy .
5,0
Wyciszenie
Benzyna !!!!
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyny nie wiem, gazu od 15 (trasa) , przez 20 (praca , przy domu) do 25 (zima , las ) . Użytkując od 4 lat , drugą Dyskotekę ( po ok 25 tyś km rocznie ) , nie wykonywałem poważniejszych napraw . Materiały eksploatacyjne ( filtry , paski , kloci , gumowe części zawieszenia ) nie odbiegają cenowo od innych marek z EU . Pełen asortyment używek. Naprawialny przez "kowala" .
5,0
Stosunek jakość/cena
Niestety za auto które ma jeżdzić , a nie być skarbonką trzeba zapłacić , jakość kosztuje . Ja już wiem że następnym autem będzie też LAND ROVER .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli co 10 tyś" podarujemy o drobinę luksusu " wymienimy to co wykazuje luzy w zawieszeniu , z cieknącą przekładnią kierowniczą , oraz wyciekami z reduktora nauczymy się żyć to podobnie jak w lotnictwie będziemy mieli tyle samo wyjadów i powrotów do domu o własnych siłach , a właściwie na własnych kołach . Pomimo że auto jest z aluminium należy tu i tam zajrzeć .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.9 i V8 182KM 134kW [l/100km]

Średnie zużycie
19,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
18,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
25,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
15,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Land Rover Discovery I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Land Rover Discovery I