Kupiony w salonie, serwisowany w ASO, od początku w 1 rękach. Nie katowany.
Przy 66k poleciał łańcuch rozrządu (dożywotni).
Przy 98k kolejna wymiana łańcucha rozrządu.
Przy 100k pierwsze problemy z zawieszeniem.
Przy 115k rozleciała się dwumasa - stanął niespodziewanie na środku skrzyżowania.
Najgorszy rzęch jaki miałem. Wracam do niemieckiej motoryzacji ...
Nigdy więcej JLR.
Wrażenia
1,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
dramat
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód jest ekstremalnie awaryjny, odradzam
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 eD4 150KM 110kW
[l/100km]