Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Defender IV (L663) 110

Gergi, 2 miesiące temu
Silnik 3.0 R6 249KM 183kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Land Rover Defender IV (L663) 110 3.0 R6  249KM 183kW od 2021 - Oceń swoje auto
1,79
58% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Niestety nie było. Głównie to rozczarowanie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Hak raz działa raz nie.
Układ hamulcowy : Bardzo uciążliwa jazda - auto nie hamuje jednostajnie tylko buja.
1,0
Całokształt
Wystawiam zaraz na sprzedaż. Mam dość serwisu LR po doświadczeniach znajomego z samozapłonem.
Wrażenia
2,0
Silnik
Niby mocny ale brakuje turbo.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami skrzynia się gubi.
1,0
Układ jezdny
Autem buja. Jest wysokie. Najbardziej wkurza wielkość kierownicy - jedziesz jak starym żukiem. Bardzo słabe hamulce. Nie hamują jednostajnie tylko dziwnie szarpią.
1,0
Karoseria
Bardzo delikatny lakier. Plastiki (klapki na masce) słabo spasowane - bywa że odstają.
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu i po bokach ok. Z tyłu też chociaż w mojej ocenie kamerka lusterka nie obejmuje auta, które stoi za Tobą bezpośrednio.
2,0
Ergonomia
Nie wiem dlaczego podgłaśnianie radia jest po prawej stronie konsoli a nie przy kierowcy. Klikanie w guziki na kierownicy czasem trzeba powtarzać po trzy razy aby coś zadziałało. Poza tym odbywa się to topornie. Fotele nie są wygodne i jest mało możliwości dostosowania położenia. Pomimo że jest pneumatyka - auto raz się podnosi, raz nie (przy wsiadaniu), w zależności od nastroju. Nie wiadomo do końca jak czyścić to plastikopodobne coś. W niektórych miejscach plastik jest tak marnej jakości że się ściera (przy dźwigni zmiany biegów - gumopodobne coś).
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie tylne szyby zawsze są z wewnątrz zaparowane. Brakuje nawiewów bezpośrednio na szybę. Z przodu ok. Czasami wentylacja wyje. Kolega, który też miał Defendera przydażył się samozapłon więc chcę się pozbyć tej landary.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest faktycznie sporo i na to narzekać nie można.
1,0
Wyciszenie
Do 60 km /h cichutko chociaż czasami podwiewa. Zwykłe gumy przy drzwiach - słabo spasowane. Tylko czekać, aż odpadną. Jadąc powyżej 120km głośność wzrasta powyżej 75 decybeli i rośnie.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z serwisem cały czas są problemy. Koledze auto trzymają już trzeci miesiąc.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest warte maks. 200 - 250 tys. Cała reszta to tzw Land Rover tax.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas coś wychodzi. Ze śmieszniejszych sytuacji można przytoczyć tutaj temat wycieraczek. Jadąc powyżej 130 km/h zaczynają radośnie trzepotać, drgać na wietrze.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samozapłon w aucie u kolegi wyleczył mnie z Land Rovera. U mnie też cały czas coś "działa inaczej". Głośniki przez jakiś czas grały odwrotnie. To co miało iść na przód - szło na tył.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 R6 249KM 183kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
13,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Defender IV (L663) 110