Szukaj

Ocena kierowcy - Land Rover Defender IV (L663) 110

JoeDoe, 3 miesiące temu
Silnik 3.0 R6 249KM 183kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Land Rover Defender IV (L663) 110 3.0 R6  249KM 183kW od 2021 - Oceń swoje auto
2,00
53% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Auto miało sapozapłon - samo z siebie..... ot taka niespodzianka. Land Rover umywa ręce - przekierowuje mnie na ubezpieczyciela.
1,0
Całokształt
Auto miało sapozapłon. Podczas postoju (auto było wyłączone przez kilka godzin) nagle usłyszałem jak zaczyna wyć wentylator. Ot tak sam z siebie. Dzwonię do assistance LR i w trakcie rozmowy, kiedy opisuję zaistniałą sytuację - auto zaczyna się palić. Cudem udało się ugasić zanim bardziej nie spłonął. Auto zostało odebrane na lawecie i wysłane do LR. Auto zastępcze dostałem na 3 dni. Po trzech dniach musiałem oddać, gdyż LR uznał, że nie wiadomo co się stało. Po oględzinach LR otrzymałem pismo, że nie wiedzą co się stało i żebym "bujał się" z ubezpieczycielem. Co śmieszniejsze - przedłożyli mi umowę do podpisania, w której wszystkie naprawy będą realizowane na koszt ubezpieczyciela, a jeżeli ten nie wyrazi zgody na pokrycie - płacę ja. Auto jest na gwarancji.
Wrażenia
2,0
Silnik
Za słaby na tak ciężkie auto.
2,0
Skrzynia biegów
Brakuje jednego biegu. Powyżej 130 auto zaczyna palić jak smok.
3,0
Układ jezdny
Bardzo buja przy zakrętach. Ale akurat tutaj jest jeszcze do zniesienia.
1,0
Karoseria
Jakoś lakieru to jakiś dramat. Być może chodzi o kolor.
Komfort
5,0
Widoczność
Tu jest ok.
3,0
Ergonomia
Najbardziej wkurza kierownica, która jest po prostu koszmarnie duża. Uczucie jazdy jak w dostawczaku.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak nawiewów na tylnie okna. W zimie na siedzeniach tylnich - mgiełka......
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu akurat jest ok. Ale sama pozycja kierowcy nie jest zbyt wygodna. J.w. - siedzimy jak w żuku.
1,0
Wyciszenie
Powiedzmy wprost - auto nie ma wyciszenia. Powyżej 120 km /h - huk.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Gdyby się nie spalił - może bym coś więcej mógł napisać.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto miało samozapłon na postoju. Cóż mogę napisać więcej?
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto miało samozapłon. Było wyłączone przez kilka godzin (zaparkowane pod drewnianą wiatą). Samo włączyło wentylator po czym zwyczajnie się zapaliło. Akurat byłem na zewnątrz i udało się ugasić. Land Rover umywa ręce - zwala na ubezpieczyciela. Auta nie mam ponad miesiąc i wszystko wskazuje na długą batalię w sądzie. Nigdy więcej!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto miało samozapłon. Było wyłączone przez kilka godzin (zaparkowane pod drewnianą wiatą). Samo włączyło wentylator po czym zwyczajnie się zapaliło. Akurat byłem na zewnątrz i udało się ugasić. Land Rover umywa ręce - zwala na ubezpieczyciela. Auta nie mam ponad miesiąc i wszystko wskazuje na długą batalię w sądzie. Nigdy więcej!

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 R6 249KM 183kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Land Rover Defender IV (L663) 110