samochód drogi w utrzymaniu, raczej trzeba lubić. da się użytkować na codzień...
więcej zalet dla ducha (mam nietypowy, klasyczny, prawdziwy terenowy, elitarny itd itp samochód) niż dla ciała.
trzeba lubić...
Wrażenia
5,0
Silnik
nie dotyczy kultury :)
5,0
Skrzynia biegów
jest ok. jeszcze się nie sypneła
5,0
Układ jezdny
bezstresowy. bezkomfortowy. nie obchodzi cie stan polskich dróg.
Komfort
5,0
Widoczność
koło na masce nie przeszkadza. widać wszystko i wszyscy cie widzą.
2,0
Ergonomia
to nie landrynka ma się do ciebie dostosować, tylko ty do niej...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
co to znaczy "ogrzewanie"?
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
da się przyzwyczaić...
3,0
Wyciszenie
:)))))))))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie >> 11-12 po mieście, na trasie 8-9 przy 90 km/h do 16 przy 120 km/h
2,0
Stosunek jakość/cena
jakość zależy od ciebie. traktować jako zakup typu "zrób to sam" tyle, że wstępnie zmontowany.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
sypie się wszystko, ale... nie nagle. to jedyna zaleta. poza tym po pewnym czasie przekonujesz się, że da się żyć bez ogrzewania tylnej szyby :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zdażają się, ale też nie nagle. to jest kwestia dbałości o cały samochód. ale się psuje.