Przeniesienie napędu
: Luzy jak w wagonie kolejowym
4,0
Całokształt
Uzywam Deferndera 10 lat , jako trzeci samochod na wyjazdy z rodiną w trudny teren. Dinozaur na drodze w terenie traktor.
Wrażenia
4,0
Silnik
Malo mocy
4,0
Skrzynia biegów
Niezawodna, niestety jako nowa juz wyprodukowana z luzami .
4,0
Układ jezdny
Jedzie jak po szynach. Mam zmienione anirtyzatory i sprezyny na Old Man Emu.
5,0
Karoseria
Pomimo tego ze wykonana prawie całkowicie z aluminium utlenia sie miejscami, szybka reakcja pozwala sie cieszyc dziesiatkami lat karoseria bez dziur.
Malo odporna na wgniotki.
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzenie bardzo blisko drzwi polepsza widocznosc niestety do tylu slabo
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Srednio.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca, niestety brak udogodnien
4,0
Wyciszenie
Z fabryki slabo wyciszony , prawie wogóle, konieczne maty naklejone wewnatrz,
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo duza ilosc czesci zamiennych uzywanyhch jak i aftermarket.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jeden z tanszych samochodow terenowych w tym segmencie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDi 113KM 83kW
[l/100km]